عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تكميل پروژه هاي بالاي ۵۰ درصد در دستور كار مديران باشد


تكميل پروژه هاي بالاي ۵۰ درصد در دستور كار مديران باشد

تكميل پروژه هاي بالاي ۵۰ درصد در دستور كار مديران باشد

استاندارگلستان گفت: در حال حاضرتكميل پروژه هاي با پيشرفت فيزيكي ۵۰ درصد به بالا در دستور كار مديران باشد و در موضوعاتي مانند آب كه در استان ما تقريبا به مرحله بحران رسيده است ودر موضوعات گردشگري و راه سازي كه از مسائل زيربنايي در استان است بايد پروژه ها ويژه تر ديده شود.
دكتر "حسن صادقلو" ظهر امروز در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با بيان اين كه موازي كاري در انجام پروژه ها مساله اي است كه بايد مورد توجه مديران قرار بگيرد، اظهار كرد: اين موازي كاري ها موجب شده است مثلا در مكاني كه ظرفيت احداث يك سالن ورزشي نيست به دليل ضعف مديريت سه سالن ساخته شود ولي در ظرفيت هاي ديگري كه در بحث اشتغال جوانان نياز به اعتبار است به دليل اين مشكلات نتوانيم هزينه هاي لازم را انجام دهيم.
استاندار گلستان گفت: امروز مطالبات اصلي مردم بعد از مسائل زيربنايي بحث اشتغال جوانان است و بايد هزينه هاي استان به اين سمت سوق داده شود.
وي تصريح كرد: در راستاي اشتغالزايي در بحث فارغ التحصيلان دانشگاهي با همكاري دكتر جلالي طرحي در استان در حال اجراست كه كارجويان را به يك حرفه آموزي سوق مي دهند تا در ادامه به سمت يك اشتغال دانش بنيان برسند.
صادقلو بيان كرد: تاكنون در اين سامانه چهار هزار نفر ثبت نام كرده اند و ما تلاش مان اين است كه بتوانيم براي اين كارجويان فرصت اشتغال دانش بنيان و دائم ايجاد كنيم.
وي در ادامه با بيان اين كه مديران بايد شاخص ها را واقعي تر عرضه كنند گفت: در شاخص ها چون منشور و ميثاق ماست مديران به طور حساب شده ارائه گزارش داشته باشند و اگر عملكرد با شاخص متناسب نباشد ما نسبت به اين ميثاق با مديران گذشت نمي كنيم.
استاندار خطاب به مديران استاني اظهار كرد: مديران در حوزه كاري خود بايد به سمت كسب منابع ملي بروند و اين مهمترين اصل مديريتي است و بايد مديران افرادي را در رابطه با اين موضوع دردستگاه ها مشخص كنند.
وي تصريح كرد: در پروژه ها بايد مديران اهم ومهم داشته باشند و چند پروژه شاخص را در اولويت كار خود قرار دهند چون ما نمي توانيم با اعتباراتي كه وجود دارد به يكباره سراغ همه پروژه ها برويم.
وي اظهار كرد: در بحث ورزش و جوانان مووضع جوانان كمتر ديده شده است و بايد اين نهاد به مسائل اساسي تر حوزه جوانان بپردازد و اتاق فكري در حوزه اداره ورزش و جوانان استان گلستان تشكيل شود و مشاورين عالي رتبه و بزرگ دانشگاهي و علما در اين اتاق فكر حضور داشته باشند تا ايده هاي تحول بخشي در زمينه جوانان پديد آيد و اجرايي شود.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .