عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه قضا در استان هماهنگ و در مسیر توسعه گلستان گام بر می دارد

استاندار گلستان در دیدار با رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور؛

دستگاه قضا در استان هماهنگ و در مسیر توسعه گلستان گام بر می دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

استاندار گلستان با اشاره به وضعیت استان در زمینه های مختلف اظهار کرد: دستگاه قضا در استان هماهنگ و در مسیر توسعه گلستان گام بر می دارد و امیدواریم این هماهنگی موجب رشد استان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز شنبه 9 شهریور در دیدار با دکتر عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: تلاش داریم ساختمان پزشکی قانونی شهرستان گنبد کاووس را که نقش مهمی در شرق استان دارد تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری نماییم و در این راه امیدواریم سازمان پزشکی قانونی نسبت به تجهیز آن اقدام نماید.

وی افزود: گلستان از ظرفیت های خوبی در زمینه عمران و پیمانکاری برخوردار است و از مجموعه قضایی استان و پزشکی قانونی می خواهیم در اجرای پروژه های عمرانی از ظرفیت پیمانکاران بومی جهت کاهش هزینه ها و اعتماد به جوانان گلستانی استفاده نمایند.

استاندار گلستان همچنین گزارشی از وضعیت سیلاب ابتدای سالجاری و روند تکمیل سد نرماب و لایروبی رودخانه های استان ارائه کرد و خواهان کمک دستگاه قضا در استان به سیلزدگان شد.

همچنین در این دیدار رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در گلستان، اظهار کرد: دستگاه قضا خود را در کنار دولت می بیند و در شرایط دشوار کنونی تلاش داریم در جهت رفع مشکلات گام برداریم.

دکتر عباس مسجدی آرانی تصریح کرد: در راستای تجهیز مرکز کمک همکاری های لازم صورت خواهد گرفت و در مسیر توسعه استان همراهی لازم را خواهیم داشت.

 

 

دستگاه قضا در استان هماهنگ و در مسیر توسعه گلستان گام بر می دارد

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .