عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تقدیر استاندار از دهیاران و اعضای شوراهای روستایی جهت برگزاری جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا "امید"


پیام تقدیر استاندار از دهیاران و اعضای شوراهای روستایی جهت برگزاری جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا "امید"

 

پیام تقدیر استاندار از دهیاران و اعضای شوراهای روستایی جهت برگزاری جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا "امید"

 

استاندار گلستان در پیامی از دهیاران و اعضای شوراهای روستایی که با برگزاری جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا "امید" در پاسداشت فرهنگ بومی و تغییر فضای اجتماعی روستاهای استان تلاش نمودند، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است.

اگرچه پس از سیل در نخستین روزهای سال 98، تمامی دستگاه های اجرایی با توان حداکثری تلاش برای بازسازی منازل مسکونی، راه ها و رفع خطر از مناطق حادثه خیز انجام دادند ، لیکن علاوه بر این، انجام اقداماتی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و بازیابی روحیه مردم مناطق حادثه دیده و نیز تغییر فضای اجتماعی، ضرورتی دو چندان داشت.

پس از حوادث مذکور دستگاه ها و نهادهای مختلف استان عملکرد قابل قبولی در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی داشته اند، و یکی از اقدامات مثبت و تاثیرگذار چه از لحاظ در برگیری جامعه هدف و چه از لحاظ تنوع برنامه ها، برگزاری جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا "امید" بوده که علاه بر تلاش در جهت حفظ و احیاء میراث معنوی ریشه دار روستاهای استان، زمینه ساز نشاط اجتماعی، افزایش همدلی و همگرایی و... در بین روستاهای استان شد.

لذا با توجه به تلاش دهیاران، اعضای شوراهای روستایی، هنرمندان و تولیدکنندگان بر خود لازم می دانم نهایت تقدیر را از زحمات و خدمات آنان داشته و برایشان آرزوی موفقیت نمایم.

امید است که باتوجه به تجربه مناسب دهیاران و اعضای شوراهای روستایی با برنامه ریزی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، هماهنگی فرمانداری ها، بخشداری ها و سایر دستگاه های اجرایی در پایان ایام سوگواری محرم و صفر شاهد تداوم اقدامات دهیاران و شوراهای روستایی در جهت گام برداشتن در مسیر اشاعه فرهنگ بومی و ترویج روحیه امید باشیم.

ضمنا با توجه به فرارسیدن ایام محرم امید است با برگزاری مناسب مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش دین خود را به درستی ادا نماییم.

 


 

هادی حق شناس

استاندار گلستان 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .