عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش داریم در سالجاری برای ۶۰ خانواده دارای دو معلول مسکن ایجاد کنیم

استاندار گلستان در جلسه مجمع عمومی انجمن خیرین مسکن ساز استان ؛

تلاش داریم در سالجاری برای ۶۰ خانواده دارای دو معلول مسکن ایجاد کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات انجمن خیرین مسکن ساز استان طی سالجاری اظهار کرد : امسال این انجمن با تاکید بر تهیه مسکن برای خانواده های دو معلول در استان ، ساخت ۶۰ واحد مسکونی را در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز پنج شنبه ۱۴ شهریور در جلسه مجمع عمومی عادی انجمن خیرین مسکن ساز به منظور تعیین هیات مدیره جدید تصریح کرد: تامین مسکن در کنار ازدواج و اشتغال ۳ نیاز اصلی مردم است که دولت ها باید در تامین آن همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود : انجمن در طول 10 سال فعالیت خود 235 واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده که از این میان 95 واحد سهم خانواده های دارای دو معلول بوده است.

وی یادآور: برای ساخت 60 واحد مسکونی در سالجاری باید تلاش کنیم از ظرفیت خیرین ، کمک های دولتی و کمک شهرداری ها استفاده کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: هیات امنا مسولیت جذب سرمایه گذاران را دارد و انجمن می تواند از ظرفیت مهندسین، پزشکان و صنعت گران جهت اقدامات خیرخواهانه و محترمانه برای ساخت مسکن محرومان استفاده کند.

دکتر حق شناس با اشاره به اقدامات انجمن گفت: باید تلاش کنیم نهضت ساخت مسکن خیرین ادامه پیدا کند و در این راه از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مجمع عمومی ، هیات مدیره جدید انجمن خیرین مسکن ساز تعیین گردید.

 

 

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .