عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علم آموزی دانش آموزان در محیطی سالم نیاز به تلاش همگانی دارد

معاون برنامه ریزی وزیر آموزش و پرورش در آق قلا:

علم آموزی دانش آموزان در محیطی سالم نیاز به تلاش همگانی دارد

معاون برنامه ریزی وزیر آموزش و پرورش در نواختن زنگ بازگشایی مدارس در گلستان گفت: علم آموزی دانش آموزان در محیطی سالم به تلاش همگانی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، امروز اول مهر ماه ۹۸، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در مراسم زنگ بازگشایی مدارس که به صورت متمرکز در شهرستان آق قلا نواخته شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان این دوران گفت: در دوران دفاع مقدس، یکی از نقشه های شوم دشمن برای حمله همه جانبه به ایران، تحت شعاع قرار دادن سال تحصیلی، مدارس و دانش‌آموزان بود تا از درون کشور را دچار انحلال و بی نظمی کنند.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: بدانید که جایگاه علم آموزی بسیار منیع و بالاست و شما دانش آموزان عزیز حامی نظم در کشور هستید و نباید فراموش کنید که برای جایگاه فعلی شما زحمات زیادی کشیده شده است.
 وی اضافه کرد: جا دارد تا از همه مسئولین آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط با این دستگاه تقدیر و تشکر کنم زیرا آمادگی سال تحصیلی، با توجه به شرایط بحرانی و بغرنج سیل اخیر نشان از همت والا و تلاش این عزیزان دارد.
این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه آموزش و پرورش از نظر مشکلات کمی نیروی انسانی و تامین منابع مالی و اعتباری با مشکلاتی مواجه است اما این موارد با همدلی، همکاری و تلاش مسئولین آموزش و پرورش گلستان به حداقل رسیده است. وی افزود: تمدن و فرهنگ از پشت میزهای کلاس درس ساخته می‌شود و آینده درخشان کشور با مدرسه شکل می‌گیرد.
الهیارترکمن در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه افراد جامعه است و همه باید تلاش کنند تا این دستگاه مهم علاوه بر شروع خوبی که رقم زده است، بتواند پایان خوبی نیز داشته باشد و همه دانش آموزان در یک محیط سالم و مناسب درس بخوانند.
معاون برنامه ریزی و توسعه و منابع وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: حضور مقامات مختلف در این مراسم باشکوه نشان از اهمیت فراوان آموزش و پرورش دارد و من از همه این مسئولین عزیز درخواست دارم تا در همه زمان ها و بیش از پیش در کنار آموزش و پرورش باشند تا این دستگاه بتواند به نحو احسن و مطلوب به وظیفه اجتماعی، فرهنگی و علمی خود عمل نماید.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 640
  • کد خبر : 65895