عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تا کنون پی کنی 5 هزار و 461 واحد مسکونی سیلزده انجام شده است

استاندار گلستان در بیستمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان؛

تا کنون پی کنی 5 هزار و 461 واحد مسکونی سیلزده انجام شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تا کنون پی کنی 5 هزار و 461 واحد مسکونی سیلزده انجام شده است

 

استاندار گلستان با اشاره به روند ساخت 7 هزار و 400 واحد مسکونی احداثی در سیل استان، اظهار کرد: تا کنون پی کنی 5 هزار و 461 واحد مسکونی به پایان رسیده و از خانواده آسیب دیده شهری و روستایی می خواهیم هرچه سریع تر برای تشکیل و تکمیل پرونده به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز سه شنبه 9 مهر در بیستمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل استان، با بیان اینکه مجموعاً 29 هزار و 600 پرونده معیشتی، احداثی و تعمیراتی سیلزده در استان تشکیل شده، تصریح کرد: تا کنون 26 هزار و 195 پرونده به بانک ها معرفی شده اند و برای 20 هزار و 460 پرونده عقدقرارداد شده است.

وی افزود: از مجموع واحد های احداثی 5 هزار و 461 واحد مسکونی در مرحله پی کنی، 4 هزار و 325 واحد در مرحله فنداسیون ، 2 هزار و 868 واحد مسکونی در مرحله اسکلت، هزار و 320 واحد مسکونی در مرحله سقف، 851 واحد مسکونی در مرحله دیوار چینی و 141 واحد مسکونی به اتمام رسیده اند.

استاندار گلستان یادآور شد: تاکنون 25 هزار تن سیمان رایگان توزیع شده و قریب به 85 میلیارد تومان بلاعوض به 17 هزار و 400 خانواده پرداخت شده است.

دکتر حق شناس با اشاره به وضعیت رودخانه های استان خاطر نشان کرد: 105 کیلومتر از رودخانه های قره سو، گرگانرود و اترک در زمان سیلاب و 94 کیلومتر از این رودخانه ها پس از سیلاب تا کنون لایروبی شده است و تلاش داریم پیمانکاران جدید را جهت لایروبی رودخانه هایی که از سطح شهرها می گذراند بکار گیری کنیم.

وی ادامه داد : هدف ما از لایروبی رودخانه ها و امکان آبگیری هرچه سریعتر سد نرماب پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی حوادث آتی است.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت پرداخت غرامت های بخش کشاورزی ، گفت: تا کنون 15 هزار و 357 کشاورزی توسط سازمان فضایی ایران قطعی شده و مبلغ 82 میلیارد تومان در این بخش پرداخت شده و روند پرداخت ادامه دارد و همچنین مشکلات 10 هزار و 113 پرونده دیگر توسط این سازمان در حال مرتفع شدن است.

دکتر حق شناس افزود: روند برگزاری جلسات بازسازی و نوسازی تا تحویل تمام منازل مسکونی آسیب دیده ادامه خواهد داشت و تلاش داریم تا 15 مهر (روز روستا) 500 واحد مسکونی را تحویل دهیم.

 

 

 

 

تا کنون پی کنی 5 هزار و 461 واحد مسکونی سیلزده انجام شده است

 

تا کنون پی کنی 5 هزار و 461 واحد مسکونی سیلزده انجام شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .