عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محصول فعالیت نیروی انتظامی خدمت و امنیت است

استاندار گلستان در مراسم صبحگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

محصول فعالیت نیروی انتظامی خدمت و امنیت است

 

استاندار گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در گلستان ، پلیس به عنوان ویترین تمامی نیروهای انتظامی و نظامی به خوبی درخشیده است و محصول فعالیت های نیروی انتظامی خدمت و امنیت است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح امروز 13 مهر در مراسم صبحگاه مشترک ناجا که با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مقامات نظامی و انتظامی استان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران عرصه نظم و امنیت و شهروندان گلستانی، تصریح کرد:نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی امنیت عمومی را در استان برقرار کرده است.

وی افزود: امنیت و سلامت دو عنصر است که وقتی آن را از دست می دهیم اهمیت آن را درک می کنیم

استاندار گلستان ادامه داد : از بین تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها بیشترین وظایف و ماموریت ها متوجه نیروی انتظامی است که عموم مردم از آن برخوردار می شوند.

دکتر حق شناس یادآور شد: در ابتدا زنجیره تامین امنیت که پاسداری از قانون است و در انتهای این زنجیره که اجرای قانون است نیروی انتظامی بصورت جدی حضور دارد.

لازم به ذکر است در آیین صبحگاه نیروی انتظامی یگان های نظامی و انتظامی از مقام جایگاه رژه رفتند و از تعدادی از بازنشتگان با حضور دکتر حق شناس تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .