عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید ما تلاش برای کاهش تقاضا در کنار کشف مواد مخدر است

استاندار گلستان در مراسم امحاء مواد مخدر کشف شده ؛

تاکید ما تلاش برای کاهش تقاضا در کنار کشف مواد مخدر است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه به برخورد ، دستگیری و پیشگیری توسط نیروی انتظامی اظهار کرد: مقابله با فروشندگان و کشف مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید تلاش کنیم زمینه کاهش تقاضا را فراهم نماییم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندای گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز شنبه 13 مهر در مراسم امحاء یک و نیم تن از انواع مواد مخدر کشف شده توسط نیروی انتظامی استان، تصریح کرد: در شش ماه اول سالجاری 4 و نیم تن از انواع مواد مخدر در استان کشف شده که حاصل زحمات نیروی انتظامی و شایسته تقدیر است.

وی افزود: نباید تصور کرد که تنها با جمع آوری فروشندگان می توان با مواد مخدر مقابله کرد و باید توجه داشته باشیم باید با افزایش آگاهی در خانواده ها پیرامون عواقب مواد مخدر ، آسیب های آن را کاهش دهیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اقدامات جدی در زمینه کاهش تقاضا گفت: باید در زمینه تقاضا و در محیط هایی همچون مدارس، دانشگاه ها و مکان های عمومی راجع به عواقب مواد مخدر مردم را هوشیار کنیم.

دکتر حق شناس ادامه داد: ما همجوار دو کشور بزرگ تولیدکننده مواد مخدر دنیا هستیم و هر اندازه کشفیات انجام شود طبیعتاً جلوگیری از عرضه مواد مخدر بسختی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مصرف کنندگان مواد مخدر همواره باید بدانند که در انتهای مسیر، زندگی آنها ویران می شود و باید اقدامات فرهنگی بزرگی توسط تمامی دستگاه های اجرایی و بخش فرهنگی جامعه انجام شود که موجبات کاهش تقاضا را فراهم آورد.

لازم به ذکر است در مراسمی با حضور استاندار گلستان، مقامات نظامی، انتظامی و قضایی استان یک و نیم تن از انواع مواد مخدر مکشوفه امحاء شد.

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .