عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت ۲۰۰ میلیارد تومان برای سد نرماب و زهکشی اختصاص داد

استاندار گلستان در شورای برنامه ریزی استان؛

دولت ۲۰۰ میلیارد تومان برای سد نرماب و زهکشی اختصاص داد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دولت ۲۰۰ میلیارد تومان برای سد نرماب و زهکشی اختصاص داد

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت پیشگیری از حوادثی نظیر سیلاب، اظهار کرد: در ماه گذشته دولت دو مصوبه مهم برای استان گلستان جهت تکمیل مخزن سد نرماب و زهکشی گمیشان داشته که بر اساس آن ۲۰۰ میلیارد تومان به گلستان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس عصر امروز چهارشنبه ۲۴ مهر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان باحضور طیار نماینده مردم گنبد کاووس و مدیران ارشد استان,  اظهار کرد: هر چقدر پروژه عمرانی دیر به پایان برسد اعتبار بیشتری برای اتمام آن نیاز است.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات مرکز پژوهش های مجلس هر پروژه در ایران پیش بینی می شود سه تا چهار برابر آن هزینه می‎ شود و این شرایط مختص به گلستان نیست.
دکتر حق شناس بیان کرد: محرومیت ها با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم نسبت به هشت سال دفاع مقدس سخت تر است و مشکلات زیادی با توجه به تحریم اقتصادی در کشور وجود دارد.
وی یادآور شد: در یک ماهه گذشته با وجود  همه مشکلات دولت در کشور برای استان دو مصوبه داشته که یک مورد آن تخصیص اعتبار 100 میلیارد تومان برای زهکشی گمیشان است.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: سد نرماب در سال 90 کلنگ زنی شده است اما به دلایل مختلف تا کنون به پایان نرسید و امروز تلاش داریم مخزن سد را هرچه سریعتر تکمیل نماییم.
دکتر حق شناس با بیان اینکه 100 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص داده شده تا مخزن اصلی سد به پایان برسد، تاکید کرد: همه دستگاه‎های اجرایی مکلف هستند قانون را اجرا کنند و کارگروهی که در استان تشکیل می شود و مستند طرح ها را ارائه می کند لازم الاجرا است.

دولت ۲۰۰ میلیارد تومان برای سد نرماب و زهکشی اختصاص داد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 492
  • کد خبر : 66788