عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدال های نفرات برتر مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ اهدا شد

با حضور استاندار گلستان؛

مدال های نفرات برتر مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ اهدا شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدال های نفرات برتر مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ اهدا شد

با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان در دومین روز نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهرستان علی آباد کتول مراسم اهدا مدال ها صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان این مراسم جمعه 10 آبان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان، دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد در مجلس، دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان و علاقه مندان به ورزش کاراته برگزار شد، ورزشکاران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در قالب ۲۸ تیم شرکت کردند.

در این مسابقات ۱۵ تیم خارجی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه، افغانستان و آذربایجان و ۱۳ تیم داخلی شامل سه تیم از گلستان در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

لازم به ذکر است اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ، بعدازظهر جمعه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهرستان علی آباد کتول به پایان رسید و نفرات برتر کمیته و کاتا در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، اویس عمادلو از ایران بر سکوی نخست ایستاد، بریار یوسف سعید از عراق نایب قهرمان شد و حسین ریواز از ایران و امید عریل رحمان از عراق به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمدجواد سعیدی از ایران اول شد، مهرداد افتخاری از ایران به مقام نایب قهرمانی رسید و علی اصغرو میرجلال از آذربایجان و محمدرضا منوچهر از ایران عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، علی اکبر تورال از آذربایجان قهرمان شد، محمد شهریاری از ایران مقام دوم را کسب کرد و عباس واحدی از افغانستان و علیرضا حدادی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، ایمان برزعلی از ایران موفق به کسب عنوان نخست شد، رابار مولود حسن از عراق بر سکوی دوم ایستاد و محمد شمشیری از ایران و دویت مکیان از ارمنستان بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، شعوان عثمان ماجد از عراق اول شد، محمد اسان فاتح از عراق عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و علیرضا آتش پنجه و میلاد مقبلی هر دو از ایران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، مجتبی عبادی از ایران موفق به کسب مقام قهرمانی شد، محمد برزگر از ایران عنوان دوم را کسب کرد و سعید شیخ نظری و حمید حسین پور هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتا، مهران قربانعلی پور از ایران قهرمان شد، هادنگ احمد صدیق از عراق مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و سروش رستمی از ایران و شاهین طاها محمد از عراق به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتا پیشکسوتان زیر ۵۰ سال، ابراهیم شاهینی از ایران اول شد، حسین تازیک از ایران عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و حسین نصیری و محمدتقی مجنی هر دو از ایران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کاتا پیشکسوتان بالای ۵۰ سال هم کاظم علی خوانی از افعانستان بر سکوی نخست ایستاد، ابوالفضل ریگی از ایران نایب قهرمان شد و حمدالله محمدی از ایران به مقام سوم دست یافت.

مدال های نفرات برتر مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ اهدا شد

 

مدال های نفرات برتر مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ اهدا شد

 

مدال های نفرات برتر مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۱۹ اهدا شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .