عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خواهان تقویت روابط اقتصادی و بازرگانی با کشور بنگلادش هستیم

استاندار گلستان در دیدار با سفیر بنگلادش ؛

خواهان تقویت روابط اقتصادی و بازرگانی با کشور بنگلادش هستیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 خواهان تقویت روابط اقتصادی و بازرگانی با کشور بنگلادش هستیم

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های موجود در استان اظهار کرد :بدون هیچ محدودیتی خواهان تقویت روابط اقتصادی و بازرگانی با کشور بنگلادش هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان , دکتر هادی حق شناس بعداز ظهر امروز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ در دیدار با "گوسال اعظم سارکار" سفیر بنگلادش در جمهوری اسلامی ایران ضمن خوشامدگویی تصریح کرد : با توجه به ظرفیت های دریایی استان , ما به دنبال ایجاد مجتمع بندری در گلستان هستیم و از سرمایه گذاران کشور بنگلادش در استان و دریای خزر استقبال می کنیم.
وی افزود : بنگلادش در زمینه شیلات و نساجی نیز فعالیت دارد و با توجه به قابلیت های گلستان آمادگی این همکاری وجود دارد.
استاندار گلستان خطاب به سفیر بنگلادش خاطر نشان کرد: نگران تحریم ها جهت مبادله کالا نباشید و مرز زمینی و ریلی گلستان با ترکمنستان می تواند ظرفیتی جهت انتقال کالا باشد.
دکتر حق شناس گفت : تشکیل گروه کاری بین اتاق بازرگانی گلستان و اتاق بازرگانی کشور بنگلادش موجب تقویت روابط بازرگانی می شود .
همچنین در این دیدار سفیر بنگلادش ضمن ابراز خوشنودی از حضور در گلستان اظهار کرد : موتور محرکه اقتصاد بنگلادش بخش خصوصی است که البته انعطاف پذیر است و آمادگی سرمایه گذاری مستقیم یا مشترک را دارد.
"گوسال اعظم سارکار" ادامه داد: گلستان به دلیل حضور در شمال ایران می تواند ارتباط خوبی را با کشورهای حوزه cis برقرار کند و همچنین ما ظرفیت ها و قابلیت های این استان را برای سرمایه گذاران بنگلادشی تشریح خواهیم کرد.
وی افزود: ما با ارتباط اتاق های بازرگانی دو طرف موافقیم و امیدواریم سرمایه گذاران بنگلادشی به صورت مستقل و یا مشارکت سرمایه گذاران ایرانی در پروژه ها و طرح های اقتصادی همکاری داشته باشند.

 خواهان تقویت روابط اقتصادی و بازرگانی با کشور بنگلادش هستیم

 

 خواهان تقویت روابط اقتصادی و بازرگانی با کشور بنگلادش هستیم

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .