عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت


پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک، سالروز ولادت با سعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را به عموم مسلمانان تبریک گفتند و اظهار کردند: گلستان به عنوان رنگین کمان اقوام ایران زمین همواره نماد وحدت و همدلی بوده است و بی شک اتحاد و یکرنگی موجود در استان زمینه توسعه را فراهم خواهد آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نور مفیدی و دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): امروز امت اسلام و ملت ما بیش از همیشه به پیامبر اعظم (ص) خود نیازمند است.
اسلام دین برادری و حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر خاتم، آخرین پیامبر الهی، آینه تمام نمای وحدت و همدلی است. جهان با وجود مبارک پیامبر معنی یافت و با آثار امید بخش رسالتش تحول و تکامل انسانها را سبب خواهد شد.
میلاد فرخنده و با سعادت نبی مکرم اسلام، فخر آسمان و زمین حضرت ختمی مرتبت در واقع فرصتی مغتنم و هنگامه ای مبارک برای توجه ویژه به تمامی مکارم اخلاقی است تا بتوانیم در سایه ی آن نور کاینات حرکت به سوی آرامش، تقوا، ایمان و برابری را با یکدیگر به اشتراک گذاریم.
در روزگاری که دشمنان قسم خورده اسلام عزیز با تمام بغض و کینه به دنبال ایجاد تفرفه و حکومت در بلاد مسلمین هستند و با تمام بنیه مالی خود در جهت گسست اتحاد مسلمان تلاش می کنند بی تردید ولادت پیامبر گرامی اسلام می تواند زمینه وفاق و همدلی در امت اسلامی را فراهم آورد.
گلستان، نگارستان ایران و رنگین کمان اقوام همواره توانسته است وحدت را به عنوان یادگار امام (رضوان الله تعالی علیه) حفظ نماید و از آن همچون گوهری بی بدیل محافظت و در جهت نیل به اهداف توسعه استان استفاده نماید.
اینجانبان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به تمامی گلستانی ها، امیدواریم اتحاد و برادری موجود در استان بتواند همچون همیشه بستر ساز توسعه گلستان در تمامی بخش ها باشد و این خطه را به نمادی از رشد و پیشرفت در سطح کشور بدل نماید.

سید کاظم نورمفیدی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان
 
هادی حق شناس؛ استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 398
  • کد خبر : 67438