عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از استارت آپ ها منجر به ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم می شود

استاندار گلستان در افتتاحیه نمایشگاه تخصصی Golnext 2019:

حمایت از استارت آپ ها منجر به ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

حمایت از استارت آپ ها منجر به ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم می شود

استاندار گلستان با بیان اینکه به حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اعتقاد داریم، اظهار کرد: حمایت از این شرکت ها منجر به ارتقاء سطح زندگی مردم، اشتغال و توسعه پایدار خواهد شد و نفع ما در این است که شرکت های دیجیتالی را تقویت کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس، عصر امروز پنجشنبه 30 آبان ماه در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین های فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه های دیجیتال، بانکداری الکترونیک، بیمه و تراکنش با عنوان Golnext 2019 خاطرنشان کرد: در عصری زندگی می کنیم که اگر به دنبال تکنولوژی و فناوری اطلاعات نرویم، او خود را بر ما تحمیل خواهد کرد.
وی افزود: صرفه جویی در وقت، هزینه، انرژی و .. از جمله مزایای استفاده از حوزه های فناوری اطلاعات است.
استاندار گلستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه به ارزش 5 میلیارد تومان میان پارک های علم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای احداث کارخانه نوآوری در استان ها، تصریح کرد: انتظار داریم در آینده ای بسیار نزدیک شاهد افتتاح اولین کارخانه نوآوری در استان گلستان باشیم.
دکتر حق شناس همچنین با اشاره به تصویب ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و مزایای بی نظیر و منحصر به فرد این منطقه نسبت به سایر مناطق آزاد کشور، گفت: منطقه آزاد اینچه برون منطقه ای بی نظیر برای ایجاد شهر هوشمند است و ما در حد توان از آن حمایت می کنیم.
لازم به ذکر است، استاندار گلستان در ادامه از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کرد و با فعالیت های شرکت های فعال در این حوزه آشنا شد و اظهار امیدواری کرد که در سال های آینده شاهد افزایش سهم حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه باشیم.

حمایت از استارت آپ ها منجر به ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم می شود

 

حمایت از استارت آپ ها منجر به ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم می شود


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 435
  • کد خبر : 67794