عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای ارائه محصولات فرآوری شده استان در بازارهاست

استاندار گلستان در بازدید از خبرگزاری تسنیم؛

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای ارائه محصولات فرآوری شده استان در بازارهاست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای ارائه محصولات فرآوری شده استان در بازارهاست

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های استان یادآور شد: گلستان یکی از 5 استان برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی است که باید با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون مواد اولیه بصورت فراوری شده به بازار ارائه شود.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح امروز شنبه 2 آذر در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تبریک هفتمین سال تاسیس این خبرگزاری، تصریح کرد:رسانه ها جز الزامات زندگی امروزی هستند و عدم فعالیت رسانه ها همواره آزار دهنده است.

وی افزود: خوشبختانه اصل اطلاع رسانی و خبر مورد توجه فعالان در تسنیم بوده است و بر این باوریم هرچه اطلاع رسانی دقیق تر باشد تصمیمات بهتری اخذ می شود.

استاندار گلستان با اشاره به فعالیت تیم های نظارتی در استان، اظهار کرد: کمترین حاشیه را در سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در گلستان داشتیم و امیدواریم با نظارت های در حال اجرا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از صادرات و واردات می تواند از منطقه آزاد صورت گیرد و اجرای این لایحه فرصت مناسبی برای محرومیت زدایی است و می تواند حتی در مسیر حمل و نقل عمومی نیز فرصت خوبی را ایجاد کند.

وی ایجاد بندر در گلستان را یکی از برنامه های اساسی خود دانست و گفت: تلاش داریم با سرمایه گذار فعلی در خواجه نفس بندر ایجاد کنیم و اگر به نتیجه نرسیم از طریق سرمایه گذار جدید این اقدام صورت خواهد گرفت.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت خلیج گرگان، ادامه داد: میزان بارش و تبخیر در خلیج گرگان یکسان شده و در آینده ای چند ساله خلیج گرگان خشک خواهد شد و ما به هر شکل ممکن نیازمند آب در خلیج هستیم و تلاش داریم تا انتهای سال جاری تصمیمات لازم را در این زمینه بر اساس مطالعات مشاور و با همکاری دستگاه های اجرایی بگیریم.

دکتر حق شناس در پاسخ به سوالی در خصوص جابجایی صورت گرفته در یکی از فرمانداری های شرق استان، اظهار کرد: انتظار مردم از ما برخورد با تخلفات مالی و غیر مالی مدیران است و اگر انحرافی مشاهده شود چه در بدنه استانداری و چه در دستگاه های اجرایی دیگر یقیناً برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای ارائه محصولات فرآوری شده استان در بازارهاست

 

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای ارائه محصولات فرآوری شده استان در بازارهاست

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .