عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تسهیل شود

استاندار گلستان در جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان؛

پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تسهیل شود

پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تسهیل شود
استاندار گلستان با تاکید به تسهیل در پرداخت تسهیلات به کشاورزان، اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان با همکاری فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان ها نسبت به پرداخت الباقی درخواستهای تسهیلات و یا تعیین تکلیف پرونده های باقی مانده اقدام و نتیجه را در جلسه بعدی ستاد اعلام نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز سه شنبه 9 آذر در بیست و ششمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده استان تصریح کرد: طبق اخرین آمار 21400 واحد سیل زده در استان احداثی و 13700 واحد نیز تعمیراتی است.
وی با اشاره به اینکه در استان بیش از 237 میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات کشاورزی به بانکها معرفی شده است، گفت: از این تعداد 118 میلیارد تومان در استان پرداخت شده که تلاش بیشتر دستگاههای زیربط را جهت افزایش این مبلغ می طلبد.
استاندار گلستان افزود: باید موضوع زهکشی اراضی و اجرای طرح های آبخیرداری توسط دستگاه های اجرایی مربوط مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد چرا که بارندگی های اخیر نشان داد این اقدامات در کاهش خسارات تاثیر بسزایی دارند.
دکتر حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود از بانکها خواست، روند ارائه تسهیلات به مردم آسیب دیده روستای قلعه قافه مینودشت سرعت عمل بیشتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن نظارت کافی بر سازه های این روستا از طریق مهندسین ناظر داشته باشد، خاطر نشان کرد: مشکل خدمات رفاهی این روستای آسیب دیده از جمله آب، برق و گاز نیز تا جلسه آینده ستاد تعیین تکلیف شود. 
وی در پایان از پیمانکاران مناطق سیلزده استان خواست، با توجه به رسیدن فصل سرما جهت رفاه حال مردم سیلزده استان در واگذاری واحدهای خسارت دیده تعجیل نمایند.
                                                 
پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تسهیل شود

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .