عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرمایه گذاری در گلستان منجر به اشتغال و رفع محرومیت می شود

استاندار گلستان در دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت :

سرمایه گذاری در گلستان منجر به اشتغال و رفع محرومیت می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سرمایه گذاری در گلستان منجر به اشتغال و رفع محرومیت می شود

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان اظهار کرد: سرمایه گذاری بنیاد برکت در زمینه های مختلف می تواند منجر به اشتغال و رفع محرومیت در گلستان شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس ظهر امروز پنج شنبه 28 آذر در دیدار با دکتر مدنی مدیر عامل بنیاد برکت از مجموعه فرمان اجرایی حضرت امام (ره) تصریح کرد: گلستان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و باغی دارای رتبه های نخست کشور است اما متاسفانه بسیاری از این محصولات بصورت خام از استان خارج می شوند و به نظر می رسد بنیاد برکت می تواند در زمینه راه اندازی صنایع تبدیلی در گلستان ورود کند.

وی افزود: در حوزه هایی نظیر ریسندگی و با توجه به حمایت هایی که بنیاد از نساجی مازندران داشته است شرکت زرین نخ شمال می تواند احیا شود و زمینه اشتغال زایی را فراهم آورد.

استاندار گلستان پتروشیمی را یکی از طرف های آینده دار و بلا تکلیف در استان دانست و افزود: بنیاد برکت می تواند در این پروژه سرمایه گذاری کند و با توجه به محصول اوره این مجتمع که مورد نیاز کشاورزان است و البته وعده وزیر نفت برای تهیه خوراک ، این مجتمع می تواند موجب توسعه و رشد در استان شود.

دکتر حق شناس با اشاره به ظرفیت بیمه برکت خاطر نشان کرد: تقاضا داریم با استفاده از بیمه برکت زمینه بیمه شدن تمامی روستائیان استان را فراهم آوریم.

وی با اشاره به سایت 4 هزار هکتاری پرورش میگو گمیشان گفت: این سایت ظرفیت توسعه به میزان 6 هزار هکتار دیگر را دارد که بنیاد برکت می تواند به صورت مستقیم و یا با اعطای تسهیلات به پرورش دهندگان و بومیان محلی در آن مشارکت کند.

همچنین در این جلسه مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: بنیاد در زمینه محرومیت زدایی و اشتغال همکاری لازم را با استان خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم موجبات رونق را در استان فراهم آوریم.

دکتر امیرحسین مدنی یادآور شد: از 56 مدرسه ای که مقرر بود بنیاد در استان بسازد، 38 مدرسه تحویل شده و 18 مدرسه دیگر در اسرع وقت ساخته خواهد شد.

وی افزود: در آینده نزدیک نهضت احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده از سوی بنیاد آغاز خواهد شد تا بتوانیم فشارهای روانی بر تولیدکنندگان را کاهش دهیم.

لازم به ذکر است در این جلسه کریمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، نصیبی مدیر کل امور روستایی و شوراها و اغنامی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گزارشی از ظرفیت های سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان ارائه کردند.

سرمایه گذاری در گلستان منجر به اشتغال و رفع محرومیت می شود

 

سرمایه گذاری در گلستان منجر به اشتغال و رفع محرومیت می شود

 

سرمایه گذاری در گلستان منجر به اشتغال و رفع محرومیت می شود

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .