عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل پروژه های حوزه ICT توسعه استان را سرعت می بخشد

استاندار گلستان در دیدار با وزیر ارتباطات تاکید کرد:

تکمیل پروژه های حوزه ICT توسعه استان را سرعت می بخشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

تکمیل پروژه های حوزه ICT توسعه استان را سرعت می بخشد

دکتر حق شناس استاندار گلستان صبح امروز دوم دی با دکتر آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و بر اهمیت تکمیل پروژه های حوزه ICT در توسعه استان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس در این دیدار با تاکید بر اهمیت توسعه اینترنت پرسرعت روستایی، اظهار کرد: تکمیل پوشش اینترنت روستایی در کلیه نقاط استان و تکمیل پوشش کلیه مناطق استان می تواند کمک شایانی به رشد و توسعه گلستان کند.
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حفظ پارک ملی گلستان و وجود جنگل های هیرکانی در استان، اضافه کرد: پروژه پایش پارک ملی گلستان با استفاده از فناوری های نوین از جمله پروژه هایی است که نقش موثری در شناسایی دارد و تسریع در اجرای این طرح به عنوان یکی از پروژه‌های مشترک و مورد توجه و تاکید طرفین در حداقل زمان ارزشمند است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال نیز می تواند در توسعه اشتغال جوانان و فعالان این حوزه موثر باشد و از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد
دکتر حق شناس در این دیدار یادآور شد: تکمیل مسیر فیبرنوری جایگزین (پروتکشن) برای کلیه شهرستانهای استان  در سه شهرستان گمیشان، مراوه تپه و رامیان موجب می شود تا کلیه شهرستانهای استان دارای مسیر فیبرنوری جایگزین (پروتکشن) شوند.
همچنین در این دیدار دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد پوشش صد در صدی اینترنت پرسرعت روستایی و تسریع در اجرای پروژه ی پارک ملی گلستان عزم خود را جزم کرده تا بتواند حامی استان گلستان در مسیر توسعه باشد.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .