عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تدبیر دولت سرفصل های درخشان توسعه در گلستان فراهم شده است

استاندار گلستان:

با تدبیر دولت سرفصل های درخشان توسعه در گلستان فراهم شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

با تدبیر دولت سرفصل های درخشان توسعه در گلستان فراهم شده است

 استاندار گلستان با اشاره به ایجاد برخی زیرساخت های توسعه از جمله راه آهن بین المللی، منطقه آزاد تجاری و گردشگری آشوراده توسط دولت تدبیر و امید در استان گفت: این سرفصل های درخشان می تواند به توسعه استان شتاب بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: مدیران استانی باید از این سرفصل ها در توسعه و ایجاد ارزش افزوده برای استان نهایت استفاده را ببرند.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری موضوعات توسعه استان توسط مدیران اجرایی افزود: مدیران باید با حساسیت ویژه این موضوعات را پیگیری و در دستور کار سال 94 قرار داده و آخرین تلاش ها و پیگیری ها را در جلسات گزارش نمایند.

صادقلو، ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران را از جمله میثاق نامه استانداری با مدیران دانست و اضافه کرد: از سال آینده فرمانداران 14 گانه استان نیز موظفند در جلسات استانی گزارش روند اجرایی کارها و پروژه ها را گزارش نمایند.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به تصویب مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون دلار فاینانس برای استان در سال 93، بر لزوم جدیت مدیران اجرایی برای جذب این اعتبارات تاکید کرد و گفت: مدیران از فرصت باقی مانده بالاخص در ایام پایانی سال نسبت به این موضوع در محدوده اختیارات و تا سطح وزارت خانه اقدام نمایند.

وی، مشارکت فعال مدیران در تدوین رویکردهای سال 94 استان را ضروری دانست و افزود: در تدوین این رویکردها به مسله اثربخشی هزینه ها توجه ویژه شود زیرا با پراکندگی هزینه ها، پروژه ها پیش نمی رود و مردم نیز اثر آن را احساس نمی کنند.

صادقلو، برون سپاری کارها را از دیگر رویکردهای سال 94 استان دانست و گفت: مدیران باید در این خصوص و نیز تعادل بخشی هزینه ها اقدامات لازم را با جدیت انجام دهند و گزارش کار را نیز به استان اعلام نمایند.

وی اضافه کرد: شرایط کشور به گونه ای است که باید با قناعت و تدبیر امور را به پیش برد و راه آن نیز برون سپاری کارها و چاپک سازی دولت است.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آب و بحران آن در استان اشاره کرد و گفت: آن چه مسلم است این بحران یک امر واقعی است و برای غلبه بر آن چاره ای جز مدیریت منابع آب و فرهنگ سازی نداریم.

وی افزود: اصلاح الگوی مصرف آب و تغییر الگوی کشت محصولات با نیاز آبی پایین در مدیریت منابع آب و فرهنگ سازی آن ضروری است و همه مدیران، فرمانداران، شهرداران و دهیاران باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

صادقلو همچنین به بحث درختکاری و ضرورت کشت درخت در مناطق شمالی استان اشاره کرد و گفت: در این اقدام بسیار مهم باید ضمن درختکاری به فرهنگ نگهداری از آن نیز توجه شود و راه آن نیز مشارکت دادن مردم در این امر مهم است.

در این جلسه که معاونین استاندار گلستان نیز حضور داشتند، تعدادی از مدیران نیز گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خویش را ارائه دادند.

 

با تدبیر دولت سرفصل های درخشان توسعه در گلستان فراهم شده است

 

با تدبیر دولت سرفصل های درخشان توسعه در گلستان فراهم شده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1046
  • کد خبر : 7031