عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات دولت در گلستان موجب رشد و توسعه می شود

استاندار گلستان در ویژه برنامه سیمای مرکز گلستان:

اقدامات دولت در گلستان موجب رشد و توسعه می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

اقدامات دولت در گلستان موجب رشد و توسعه می شود

استاندار گلستان با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات و حمایت های دولت از استان اظهار کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید و مجموعه دستگاه ها و نهادها در گلستان موجب رشد و توسعه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امشب دوشنبه ۲۱ بهمن در ویژه برنامه سیمای مرکز استان با حضور دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: تنها در شهرستان گمیشان در دهه فجر امسال ۵۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح صورت گرفته است که این رقم ۶ برابر سال قبل بوده است.
وی افزود : از مجموع ۳ هزار تخت بیمارستانی موجود در استان, ۲ هزار تخت به بخش دولتی تعلق دارد که از این تعداد تنها ۵۲۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته و در دهه فجر امسال نیز عملیات اجرایی ۳بیمارستان با ظرفیت ۴۵۵ تخت آغاز خواهد شد.
استاندار گلستان ادامه داد: تا پیش از دولت تدبیر و امید زهکشی ۳هزار هکتار از اراضی استان انجام شده بود اما در این دولت تا کنون زهکشی ۵۲ هزار هکتار انجام شده ، ۳۰ هزار هکتار توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام و کلنگ زنی ۵۰  هزار هکتار امروز انجام شد و مجموعا ۱۳۲ هزار هکتار از ۲۸۰ هزار می شود که قریب به نیمی از زمین های نیازمند زهکشی را شامل می شود تا پایان سال آتی انجام خواهد شد.
دکتر حق شناس بابیان اینکه از ابتدای سیل تا به امروز دولت قریب به ۳۵۰۰ میلیارد تومان بصورت بلاعوض, تسهیلات کم بهره و امورات زیرساختی به گلستان پرداخت کرده یادآور شد: علاوه بر اینکه ساخت ۷۷۰۰ واحد مسکونی سیلزده بطور متوسط ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته , امروز دولت متعهد به ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد استان شد.
وی با اشاره به ظرفیت های ریلی استان گفت: دولت با اجرای راه آهن اینچه برون_گنبد_آزادشهر_شاهرود موافق است که موجب کاهش ۵۰۰ کیلومتری در مسافت می شود.
استاندار گلستان با اشاره به افتتاحات ریل عریض و نرمال در اینچه برون با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان خاطر نشان کرد: اگر چنانچه مشکلات خط عریض ترکمنستان به طول ۲۰۰ متر مرتفع شود , این خط می تواند در کاهش هزینه های ترانزیتی و صادرات و واردات و صرفه جویی در زمان نقش بسزایی داشته باشد.
دکتر حق شناس ضمن دعوت از عموم مردم استان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مشارکت مردم در این راهپیمایی و انتخابات ها موجب دفع شر دشمنان می شود و در سیاست های خارجی تاثیر بسزایی دارد و علاوه بر آن همزمانی این راهپیمایی با اربعین شهید سپهبد سلیمانی شور دیگری به همراه خواهد داشت.

اقدامات دولت در گلستان موجب رشد و توسعه می شود

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .