عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش وزارتی تحول ساز در نظام اسلامی است

استاندار گلستان:

آموزش و پرورش وزارتی تحول ساز در نظام اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

آموزش و پرورش وزارتی تحول ساز در نظام اسلامی است

 استاندار گلستان در دیدار با معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در حقیقت وزارت کشور است چرا که می تواند در حکومت اسلامی تحول ساز باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندار گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه همه ی ما به نوعی مدیون آموزش و پرورش هستیم تصریح کرد: آموزش و پرورش باید از مشارکت های مردمی ببشتر استفاده کند و در عین حال موضوع برون سپاری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

لازم به ذکر است در این دیدار معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ره آورد اصلی وزارت خانه در دولت یازدهم پرورش کیفیت آموزشی است گفت: در سال تحصیلی 93-92 قریب به هزار میلیارد تومان در این وزارت خانه در قالب متعادل سازی نیروی انسانی و ساماندهی مناسب نیروها صرفه جویی شده است.

مهندس محمد دیمه ور، توسعه مشارکت های مردمی را از اولویت های آموزش و پرورش دانست و افزود: برنامه هایی برای افزایش مدارس هیئت امنایی داریم تا بتوانیم از این طریق مردم را در سرنوشت تحصیلی فرزندانشان بیش از پیش دخیل کنیم.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: تصویب اساسنامه مدارس عشایری افزایش فوق العاده شغل معلمان مقطع ابتدایی و تصویب آیین نامه ی کلاس های چند پایه ای از جمله اقدامات موثری بوده که در دولت فعلی صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر انسداد مبادی بی سوادی است و به این منظور کار گروهی تشکیل شده تا به واقع بتوانیم بی سوادی را در کشور ریشه کن کنیم.

 

آموزش و پرورش وزارتی تحول ساز در نظام اسلامی است

 

آموزش و پرورش وزارتی تحول ساز در نظام اسلامی است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1492
  • کد خبر : 7074