عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مهندس


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مهندس

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز مهندس

استاندار گلستان در پیامی پنجم اسفند روز گرامیداشت حکیم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی مهندسان استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت دانشمند فرزانه، هوشمند و مسلمان؛ خواجه نصیرالدین طوسی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز مهندس لقب گرفته است که از ارزشمندی و تاثیرگذاری این قشر نشان دارد و فرصت مناسبی برای یادآوری تلاشهای ارزنده جامعه بزرگی از متخصصین حوزه های مهندسی است که علیرغم تمامی محدودیت ها، خدمات و آثار بدیعی را به ثبت رسانده اند.
 اهمیت عمل و نقش مهندسان، این سربازان سازندگی ایران اسلامی به عنوان بخش بزرگی از سرمایه تخصصی کشور و استان در عرصه های علمی ، عمرانی و برنامه ریزی های خرد و کلان کشوری، برای توسعه و آبادانی و رفاه مردم استان برکسی پوشیده نیست.
استان گلستان دارای قدمت تاریخی سترگ است که باید ضمن بهره برداری از مواهب طبیعی و الطاف خداوندی، با توان علمی و عملیاتی به یکی از استان‌های شاخص در کشور بدل شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت رشادت های شهدا و ایثارگران مهندس در دوران دفاع مقدس که از افتخارات بزرگ مهندسان در تاریخ ایران اسلامی هستند و با تقدیرو تشکر از زحمات تمام تلاشگران عرصه مهندسی کشور، روز مهندس را به همه مهندسان متعهد و متخصص ایران اسلامی به ویژه مهندسان گرانقدر استان گلستان تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که مهندسان باید این روز را به مثابه آغاز سال کاری خود در نظر بگیرند و در جهت رشد و توسعه استان گلستان حرکت نمایند.

هادی حق شناس 
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .