عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمونه گیری از مبتلایان احتمالی ویروس کرونا در گلستان انجام خواهد گرفت

استاندار گلستان:

نمونه گیری از مبتلایان احتمالی ویروس کرونا در گلستان انجام خواهد گرفت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

نمونه گیری از مبتلایان احتمالی ویروس کرونا در گلستان انجام خواهد گرفت

استاندار گلستان با بیان دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد، اظهار کرد: طی روزهای آتی نمونه گیری از مبتلایان احتمالی ویروس کرونا در استان انجام خواهد شد و آزمایشات دیگر به تهران ارسال نخواهد گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح امروز یکشنبه 11 اسفند در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی تصریح کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز 593 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند که بخش قابل توجهی از این افراد مرخص شده اند.
وی افزود: امروز 20 هزار عدد ماسک در شبکه بهداشت استان توزیع شده تا تلاش گران با کمبود مواجه نباشند.
استاندار گلستان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی توسط همه مردم یادآور شد: مقرر گردیده شهرداری ها و دهیاری ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای نظامی و انتظامی نسبت به ضدعفونی سازی معابر اقدام کنند و همچنین کمبودهای استان در زمینه ماسک و مواد ضدعفونی کننده طی یکی دو روز آینده مرتفع خواهد شد.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: کاهش ساعت کار ادارات در راستای کاهش ارتباطات صورت گرفته اما روند کار تعطیل نشده است و مردم باید تا آنجا که ممکن است از ظرفیت الکترونیکی برای فعالیت های خود استفاده کنند.
استاندار گلستان در پایان خاطر نشان کرد مردم می توانند از طریق شماره تلفن 3150 هر سوالی در خصوص ویروس کرونا را بپرسند و پاسخ های خود را دریافت نمایند.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .