عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت شهید باکری و روز شهردار


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت شهید باکری و روز شهردار

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت شهید باکری و روز شهردار

استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید باکری، روز شهردار را به تمامی شهرداران خدوم استان که در این روزها در خط مقدم پاکسازی شهری و مانعی در راه شیوع ویروس کرونا هستند, تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.
۲۵ اسفند ماه یادآور سالروز شهادت بسیجی مخلص " شهید مهدی باکری " که در تقویم کشورمان به روز شهردار نامگذاری شده است ، فرصتی ارزشمند است تا از همه ی شهرداران خدوم و خدمتگزاران بی منت عرصه ی مدیریت شهری قدردانی کنیم.
اینجانب ضمن تبریک روز شهردار به تمامی شهرداران خدوم استان که در این روزها در خط مقدم پاکسازی شهری و مانعی در راه شیوع ویروس کرونا هستند, آرزوی توفیق روز افزون در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان را از خداوند متعال خواستارم.
امید است شورشیرین خدمتتان در رویکرد انجام پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهری باتدبیر و تلاش همواره همسو بوده و موجب رضایتمندی مردم خونگرم شهرهای استان شود.
 
هادی حق شناس 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 884
  • کد خبر : 71353