عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات کادر درمانی قابل تقدیر است/ تفرجگاه ها و پارک های استان در روز طبیعت تعطیل است/باید برای دوره دوم بیماری آماده باشیم

استاندار گلستان با حضور دراستودیو صدای مرکز استان:

خدمات کادر درمانی قابل تقدیر است/ تفرجگاه ها و پارک های استان در روز طبیعت تعطیل است/باید برای دوره دوم بیماری آماده باشیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

خدمات کادر درمانی قابل تقدیر است/ تفرجگاه ها و پارک های استان در روز طبیعت تعطیل است/باید برای دوره دوم بیماری آماده باشیم

استاندار گلستان با حضور در استودیو صدای مرکز استان ضمن طلب رحمت الهی برای درگذشتگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: زحمات کادر درمانی, پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر است و امیدوارم مردم با در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی از فشار کاری وارد بر آنان بکاهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز پنج شنبه ۷ فروردین با حضور در برنامه زنده صدای مرکز گلستان, تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه خوبی در استان انجام شده و تلاش زیادی در راه تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک صورت گرفته است.
وی افزود: با کمک خیرین , دستگاه هایی نظیر ونتیلاتور, اکسیژن ساز , تخت های ICU , دستگاه های نمونه گیری و ... به ارزش ۱۳ میلیارد تومان تهیه شد و در بیمارستان ها توزیع گردید.
استاندارگلستان یادآور شد : در حال حاضر ظرفیت پذیرش در بیش از هزار تخت بیمارستانی و ۵۰۰ تخت نقاهگاهی در استان وجود دارد اما اگر چنانچه موج دوم این بیماری آغاز شود در صورت عدم رعایت با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد: از تمام مردم استان می خواهیم در خانه ماندن را خصوصا در فاصله ۱۰ تا ۱۵ فروردین تا حد ممکن رعایت کنند تا شاهد افزایش مبتلایان در موج دوم نباشیم.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچ هتل و میهمانپذیری در استان پذیرش مسافر ندارند و از فرمانداران خواسته شده از حضور ماشین هایی از استان های دیگر در حوزه شهرستانی جلوگیری کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت گفت: در روز طبیت (سیزده بدر) تمامی تفرجگاه ها و پارک های استان تعطیل خواهد بود و از حضور در این محل های تفریحی جلوگیری خواهد شد.
استاندار گلستان در خصوص حضور کارمندان در محل کار یادآور شد: با تصمیم استانی خانم های کارمند از اسفند مختار به حضور در محل کار شدند و این روند ادامه دارد, برای باقی کارکنان نیز مقرر شد بصورت شیفیتی و یک سوم تا ۱۵ فرودین در محل کار خود حضور داشته باشند.
دکتر حق شناس با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید از سوی مقامپمعظم رهبری گفت: مزیت ستان در بخش کشاورزی است و به لحاظ تولیدات کشاورزی گلستان ششمین استان کشور است و تلاش داریم در سال ۹۹ رشد معناداری را در زمینه های مختلف ایجاد نماییم.

خدمات کادر درمانی قابل تقدیر است/ تفرجگاه ها و پارک های استان در روز طبیعت تعطیل است/باید برای دوره دوم بیماری آماده باشیم

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .