عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور


دیدار استاندار گلستان با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

 استاندار گلستان عصر روز گذشته با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان خواستار توجه آن سازمان به تخصیص سریعتربودجه مصوب در مورد زهکشی 22 هزار هکتار از اراضی استان و توجه به کسری بودجه جاری استانداری گلستان شد.

بر اساس این گزارش، اهمیت دادن به نحوه تقسیم بودجه تخصیصی به سه استان شمالی در مقوله سواحل با توجه به اکثریت ساحل بلامعارض در گلستان، اهمیت دادن به طرح جامع سیل ارائه شده از سوی استان و اجرای طرح های پیشگیرانه ، اهمیت دادن به شروع عملیات اجرایی راه آهن محور گرگان – مشهد با توجه به تأکید رییس جمهوری و تکمیل ادامه عملیات بازسازی خط آهن اینچه برون برای استفاده کامل از ارزش افزوده این خط از دیگر تأکیدات و درخواستهای استاندار در دیدار با دکتر نوبخت بود.

دکتر محمدباقر نوبخت نیز در پایان ضمن تأکید بر عملیاتی نمودن همه مصوبات و دستورات ریاست محترم جمهوری در سفرها، بر پیگیری خواسته های مطروحه قول مساعد داد.

وی همچنین به امکان بهره گیری از محل صندوق توسعه ملی برای تأمین هزینه زهکشی زمین های مورد نظر در تأکیدات و مصوبات ریاست جمهور اشاره کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1592
  • کد خبر : 7187