عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

استاندار گلستان در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و طلایه داران اطلاع رسانی تبریک گفت و اظهار کرد: ظرفیت های ارتباطی بگونه ای است که می تواند زمینه ساز شناسایی ظرفیت های توسعه و عامل پیشرفت جامعه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم 
جایگاه ارتباطات و روابط انسانی در عصر حاضر به گونه ای است که شاید در هیچ دوره تاریخی وابستگی جوامع و افراد به اطلاعات خود و دیگران تا به این اندازه نبوده است.
روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده و طلایه داران عرصه اطلاع رسانی دستگاه ها محسوب می شوند و یکی از ظرفیت هایی که می تواند بروز فعالیت های سازمانی را در سطح جامعه تاثیر گذار نماید، روابط عمومی است.
روابط عمومی در شاخص جایگاه سازمانی، ارتباط و تکریم ارباب رجوع، انتشار اقدامات، توسعه روابط انسانی، افزایش بازده افراد در سیستم کاری، کاهش بحران ها، حمایت از زیر مجموعه، جهش در تولیدات سازمانی و انتقال تجربه های موفق نقش منحصر به فردی دارد و از این منظر نیازمند توجه جدی مدیران است.
اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه که علی رغم تمامی سختی ها و دشواری ها در روزهای عادی و شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه ای خود گام بر داشته اند ، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت های ارتباطی و همت والای روابط عمومی ها بتوانیم زمینه ساز شناسایی ظرفیت های توسعه و عامل پیشرفت گلستان شویم .

هادی حق شناس 
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .