عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند

استاندار گلستان در یادواره مجازی نکوداشت ۲۱۲ شهید ترور استان؛

شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند

استاندار گلستان اظهار کرد: شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به  شهادت رسیدند و تکریم از آن ها، تکریم از ارزش ها و کرامت های انسانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس بعداز ظهر امروز شنبه ۷ تیر در یادواره مجازی نکوداشت ۲۱۲ شهید ترور استان، تصریح کرد : امیدواریم که بتوانیم راه شهدای ترور از جمله شهیدان بهشتی، رجایی، صیاد شیرازی و سلیمانی را بیشتر درک کرده و با ادامه آن به طور قطع از بسیاری از مسائل و مشکلات فرا رو پیشرفت انقلاب عبور خواهیم کرد.
وی بر تدبیر و وحدت بیش از گذشته در مقابله با توطئه دشمنان علیه نظام که طی ۴۰ سال اخیر تداوم دارد، تاکید کرد و گفت: اگر به این مهم بیشتر توجه و عمل کنیم ، گره ها با دست باز شده و بهانه ای به دشمن  نخواهیم داد.
استاندار گلستان یلدآور شد: برجام، حقانیت جمهوری اسلامی ایران نشان داد و از این منظر ما پای آن ایستاده ایم.
وی اضافه کرد : ما در دشمنی با آمریکا تردید نداریم حتی اگر پای میز مذاکره بنشینیم ولی از سوی دیگر طبیعی است که باید روابط سیاسی ، اقتصادی و تجاری با کشورهای دنیا را داشته باشیم .
استاندار گلستان ادامه داد: دشمن در دشمنی با ما درست عمل کرد و کیفی ترین نیروهای انقلاب را بی بدیل بودند را از ما گرفت.
دکتر حق شناس متذکر شد: تداوم دولت رجایی و گستردگی اندیشه های بلند شهید بهشتی در قوه قضائیه بسیاری از  مشکلات و مفاسد اقتصادی و اجتماعی را برطرف می کرد.
استاندار گلستان ادامه داد:  پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در عصر خود در فشار های اقتصادی با مشرکین تفاهم کرد که حتی اجازه نوشتن نام الله در شروع تفاهم را ندادند و یا امام حسن مجتبی (علیه السلام) با کسی صلح کرد که آن هم صلح را زیر پا گذاشت، معبرهای سختی در پیشروی انقلاب اسلامی وجود داشت مثل هشت سال دفاع مقدس و به برکت خون شهدا چه در جنگ و ترور این انقلاب تداوم یافته است.
دکتر حق شناس بیان کرد: برجام حقانیت جمهوری اسلامی ایران است که پای حق خود ماند و تا 17 اردیبهشت 97 نفت ما به روال عادی برگشت و فروختیم و روابط تجاری عادی شد و سال 96  و 97 حجم معاملات ما به 180 میلیارد دلار رسید.

شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند

 

شهدای ترور انقلاب اسلامی به معنای واقعی مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .