عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با وزیر آموزش و پرورش


دیدار استاندار گلستان با وزیر آموزش و پرورش

دیدار استاندار گلستان با وزیر آموزش و پرورش

 استاندار گلستان، در ادامه پیگیری های مسائل و مشکلات استان، با وزیر آموزش و پرورش دیدار و پیرامون مشکلات موجود در زمینه تأمین فضاهای آموزشی و مشکلات دانش آموزان استان گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح امروز دوشنبه 9 تیرماه در دیدار با دکترحاجی میرزایی، با بیان اینکه 35 درصد از مدارس استان نیاز به مقاوم سازی و نوسازی دارند، خواستار توجه ویژه این وزارت خانه جهت تخصیص اعتبار به این بخش شد.
وی افزود: تخصیص اعتبار جهت اتمام پروژه های نیمه تمام جهت سال تحصیلی جدید، تکمیل فضاهای آموزشی نیمه مشارکتی و تکمیل پروژه های تخریب، بازسازی و تجهیز مدارس تازه تأسیس از نیازهای ضروری حوزه آموزشی استان است.
دکتر حق شناس با اشاره به احداث ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت: این ساختمان که عملیات اجرایی آن از 10 سال پیش آغاز شده حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اینکه با جابجایی بخش اداری این اداره کل، 45 کلاس درس به مجموعه آموزشی استان افزوده خواهد شد، برای اتمام، نیازمند تخصیص اعتبار ویژه از محل اعتبارات ملی هستیم.
استاندار گلستان با اشاره به شرایط کرونایی کشور و در پیش بودن سال تحصیلی جدید، گفت: تعدادی از دانش آموزان استان در سال جاری به دلیل کمبود امکانات، امکان حضور در کلاس های درس مجازی را نداشتند و با توجه به احتمال ادامه این روند در سال تحصیلی جدید خواهشمند است تدابیر لازم برای تهیه گوشی های هوشمند برای دانش آموزان محروم و مستعد استان اتخاذ شود.
رییس شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان و ضرورت وجود اردوگاه های دانش آموزی، خواستار مساعدت های لازم جهت تکمیل سازه های اقامتی در اردوگاه آشوراده و مجتمع پذیرایی در اردوگاه توسکستان شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 601
  • کد خبر : 74059