عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش ما افزایش سطح رفاه مردم استان است

استاندار گلستان در جلسه مشترک کارگروه تسهیل، اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی استان ؛

تلاش ما افزایش سطح رفاه مردم استان است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 تلاش ما افزایش سطح رفاه مردم استان است

استاندار گلستان با اشاره به پروژه های در دست اقدام استان اظهار کرد: تلاش داریم در سال جاری با اجرای پروژه های مهم و تاثیر گذار موجبات افزایش سطح رفاه مردم استان و همچنین افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را فراهم آوریم. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز چهارشنبه 11 تیر در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور دکتر دين پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ، سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، مدیران ارشد استان و تولیدکنندگان استان، تصریح کرد: در راستای تحول استان به دنبال اجرای 10 پروژه اساسی در گلستان هستیم که می تواند نقشی مهم در آینده استان داشته باشد. 
وی افزود: راه آهن اینچه برون _گنبد کاووس_شاهرود یکی از پروژه های اساسی است که اجرای آن می تواند ضمن کاهش مسیر ترانزیت ، هزینه های انتقال بار را نیز کاهش دهد. 
استاندار گلستان یادآور شد: پتروشیمی گلستان، طرح گردشگری جزیره آشوراده، نجات خلیج گرگان ، اجرای طرح هتل های 5 ستاره  از جمله مهمترین پروژه هایی است که عمر برخی از آنها بیش از عمر دولت تدبیر و امید است و امیدواریم با به سرانجام رسیدن آنها زمینه خوشنودی مردم را فراهم آوریم. 
دکتر حق شناس با اشاره به اینکه پیش از دولت تدبیر و امید تنها 3 هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود، خاطر نشان کرد: تا کنون 70 هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده و 50 هزار هکتار نیز در حال اجراست و یقیناً تا انتهای دولت نیمی از اراضی لم یزرع استان زهکشی خواهد شد. 
وی ادامه داد: گلستان رتبه هشتم در ارائه تسهیلات رونق تولید، رتبه دهم در تسهیلات تبصره 18 و رتبه چهارم تسهیلات بازسازی و نوسازی را داراست و طی یک سال گذشته قریب به 900 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است. 
استاندار گلستان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان طی 3 ماه اول سالجاری تک رقمی شده ، گفت: تلاش ما در سال جاری ایجاد 33 هزار شغل در استان است و از مجموع 1700 بنگاه اقتصادی در استان ، کمتر از 6 درصد به تملک بانک ها در آمده اند که یقیناً با همکاری بانک ها تلاش داریم واحدهای تولیدی را به چرخه تولید برگردانیم. 
همچنین در این جلسه مشترک مسائل و مشکلات 3 واحد تولیدی نیروگاه برق علی آباد کتول، شرکت هنگامه فجر هیرکان و شرکت بهاران پیمان با حضور دکتر دین پرست و دکتر حق شناس بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنها صادر گردید و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی که دکتر دین پرست با همراهی مهندس کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بازدید کرده بودند مطرح و جهت رفع مشکلات آنان تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

 تلاش ما افزایش سطح رفاه مردم استان است

 

 تلاش ما افزایش سطح رفاه مردم استان است

 

 تلاش ما افزایش سطح رفاه مردم استان است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .