عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات شهرداری های استان در سال جاری دو برابر شد

استاندار گلستان در شورای اداری شهرستان گرگان:

اعتبارات شهرداری های استان در سال جاری دو برابر شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اعتبارات شهرداری های استان در سال جاری دو برابر شد

استاندار گلستان اظهار کرد: اعتبار شهرداری های استان گلستان 580 میلیارد تومان است که امسال دو برابر افزایش یافت و 40 درصد این اعتبارات برای فعالیت های عمرانی در نظر گرفته شده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح امروز شنبه 14 تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان، با تأکید بر تلاش شهرداریها برای افزایش درآمد پایدار، گفت: 34 شهرداری در سطح استان داریم که تنها سه شهرداری گرگان، گنبدکاووس و علی آباد کتول درآمدشان بیش از هزینه است.
وی با اشاره به نامناسب بودن فاضلاب استان گلستان، خاطرنشان کرد: متأسفانه با گذشت ۳۰ سال از آغاز طرح فاضلاب گنبدکاووس، هنوز این طرح به نتیجه نرسیده است.
دکتر حق شناس به تامین آب گرگان اشاره کرد و گفت: موضوع سد شصت کلاته را پیگیری می کنیم تا مشکلات آب مردم گرگان حل شود.
استاندار گلستان، تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا را بدتر از کرونا دانست و افزود: خوشبختانه کشور توانست مسائل اقتصادی خود را در فضای تحریم پیش ببرد.
وی یادآور شد: در استان گلستان نسبت به سال 92 بالغ بر 40 درصد میزان تولیدات محصولات کشاورزی افزایش یافت و تولیدات محصولات کشاورزی در گلستان به پنج میلیون و 500 هزار تن رسیده است.
وی به بحث معضلات زیست محیطی کارخانه ید اشاره کرد و گفت: تولیدات این مرکز برای کشور حائز اهمیت است و با حفظ ملاحظات محیط زیستی تلاش کردیم که مشکلات پساب این کارخانه حل شود.
استاندار گلستان با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان وجود دارد و در حال حاضر یک هزار تخت بیمارستانی در گلستان در حال ساخت است، تصریح کرد: درحال حاضر ۶۰۰ بیمار کرونایی در سطح استان گلستان وجود دارد اما مشکلی برای بستری بیماران در مراکز درمانی نداریم.

 

اعتبارات شهرداری های استان در سال جاری دو برابر شد

 

اعتبارات شهرداری های استان در سال جاری دو برابر شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 880
  • کد خبر : 74243