عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید تلاش کنیم کتاب و کتابخوانی جزئی از فرهنگ عمومی مردم شود

استاندار گلستان در جلسه انجمن کتابخانه های استان؛

باید تلاش کنیم کتاب و کتابخوانی جزئی از فرهنگ عمومی مردم شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

باید تلاش کنیم کتاب و کتابخوانی جزئی از فرهنگ عمومی مردم شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ارتقا فرهنگ مطالعه در استان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم کتاب و کتابخوانی جزئی از فرهنگ عمومی مردم شود و به طرق مختلف زمینه علاقه مندی شهروندان به مطالعه را فراهم آوریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس چهار شنبه 18 تیر در جلسه انجمن کتابخانه های استان تصریح کرد: باید بانک اطلاعاتی از نویسندگان استان و میزان تولیدات آنها تهیه شود تا بتوانیم از نویسندگانی که در راستای توسعه فرهنگ استان تلاش می کنند حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشیم.
وی افزود: اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه موجب کاهش شایعات می شود و مردم اطلاعات خود را از منابع موثق دریافت می کنند.
استاندار گلستان با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی یادآور شد: این جشنواره که از ابتدای فروردین ماه جاری آغاز شده تا پایان تیرماه ادامه دارد و دستگاه های اجرایی می توانند شرکت در آن را برای کارمندان معادل سازی با یکی از دوره های آموزشی نمایند.
دکتر حق شناس گفت: در سال آینده شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از دوره های آموزشی کارکنان دستگاه های اجرایی در نظر گرفته می شود تا در اشاعه فرهنگ مطالعه و توجه به فرهنگ منور رضوی مفید واقع شود.
وی یادآور شد: تلاش می کنیم عملیات اجرایی کتابخانه ها در شهرهای نگین شهر، مراوه تپه و نوده خاندوز با سرعت بیشتری انجام و خاتمه یابد تا مورد مردم قرار گیرد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: فعالیت های 60 کتابخانه فعال استان حائز اهمیت است اما باید با اقدامات مبتکرانه زمینه توجه اقشار مختلف جامعه به کتاب خوانی را فراهم آوریم.
لازم به ذکر است در این جلسه آخوند میرزاعلی مدیر کل کتابخانه های استان گزارشی از آخرین وضعیت این نهاد و همچنین برنامه های پیش رو ارائه کرد و پیرامون موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باید تلاش کنیم کتاب و کتابخوانی جزئی از فرهنگ عمومی مردم شود

 

باید تلاش کنیم کتاب و کتابخوانی جزئی از فرهنگ عمومی مردم شود

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .