عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی عدم پرداخت تسهیلات به بنگاه های دارای مصوبه کارگروه تسهیل ضروری است

استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

بررسی عدم پرداخت تسهیلات به بنگاه های دارای مصوبه کارگروه تسهیل ضروری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
بررسی عدم پرداخت تسهیلات به بنگاه های دارای مصوبه کارگروه تسهیل ضروری است
 استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: برخی بنگاه های اقتصادی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را دریافت کرده اند اما تاکنون تسهیلات خود را دریافت نکردنده اند که باید این مسئله مورد بررسی قرار گیرد و واحدهای تولیدی تعیین تکلیف شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز 31 تیر در سیصد و بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: باید دلایل عدم پرداخت تسهیلات به تمام پرونده های رونق تولید، نوسازی و بازسازی و تبصره 18 ، ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مورد بررسی قرار می گیرد .
وی افزود: گلستان جزء 10 استان اول کشور در تخصیص منابع بانکی به واحدهای تولیدی است اما متاسفانه فاصله زیادی بین تعداد مصوبات با پرداخت تسهیلات بانکی وجود دارد.
استاندار گلستان یادآور شد: بررسی علل عدم پرداخت تسهیلات موجب می شود برای طرح ها و پروژه هایی که باید از محل ملی به آنها پرداخت صورت گیرد امکان پیگیری وجود خواهد داشت.
دکتر حق شناس گفت:  تمامی مصوبات سال گذشته کاروگروه تسهیل برای سال جاری و پیگیری تا مرحله پرداخت به قوت خود باقی است و نیازی به تشکیل پرونده مجدد وجود ندارد.
لازم به ذکر است در این جلسه طلوعیان مدیر کل صنعت معدن و تجارت گلستان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات در حوزه رونق تولید، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و تبصره 18 ارائه کرد و گفت: گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه 5 کشور، در نوسازی و بازسازی رتبه 8 کشور و در تبصره 18 رتبه 11 کشور را داراست و مجموعاً در کارگروه تسهیل رتبه هشتم کشوری را داراست.
گفتنی است در این جلسه با حضور استاندار گلستان مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی با دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بررسی عدم پرداخت تسهیلات به بنگاه های دارای مصوبه کارگروه تسهیل ضروری است

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .