عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان نیازمند توجهات بیشتر وزارت بهداشت است

استاندار در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت ؛

گلستان نیازمند توجهات بیشتر وزارت بهداشت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

گلستان نیازمند توجهات بیشتر وزارت بهداشت است

 استاندار گلستان با اشاره به زحمات و خدمات مجموعه پزشکی در استان اظهار کرد: گلستان نیازمند توجهات بیشتر وزارت بهداشت در زمینه سخت افزاری ,امکانات و تجهیزات درمانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان  دکتر هادی حق شناس صبح امروز  پنجشنبه  ۹ مرداد در  دیدار با دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد : علیرغم آنکه بیش از ۲۳ سال از جدایی استانهای گلستان و مازندران می‌گذرد اما هنوز به لحاظ سخت افزاری  در بعضی قسمت ها استقلال رخ نداده است.
وی افزود: تعداد تخت های بیمارستانی موجود در استان از میانگین کشوری پایین تر است و در عین حال بخشی از امکانات موجود از استاندارد لازم برخوردار نیست.
استاندار گلستان یادآور شد: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران تلاش داریم بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کودکان طالقانی را جایگزین بیمارستان فعلی کنیم و در عین حال بیمارستانی ۴۰۰ تختخوابی نیز در گنبد کاووس احداث نماییم.
 دکتر حق شناس یادآور شد: تلاش داریم  روند ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان را که ردیف بودجه نیز برای آن تعیین شده با همکاری برخی نهادها تسریع کنیم.
همچنین در این دیدار معاون درمان وزارت بهداشت اظهار کرد: همراهی خیرین گلستانی در تهیه تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی شایسته تقدیر است.
دکتر قاسم جان بابایی افزود: در راستای حمایت از بیمارستان ها چند دستگاه سی تی اسکن به گلستان تخصیص داده شده است.
 وی افزود : به ازای هر ۱۰۰ تخت بیمارستانی در ماه وزارت بهداشت قریب به ۳۰۰ میلیون تومان تنها هزینه اکسیژن پرداخت میکند و البته تلاش داریم با ارائه خدمات مناسب از آلام بیماران بکاهیم.
لازم به ذکر است معاون درمان وزارت بهداشت به منظور بازدید و ارزیابی میدانی از وضعیت بیمارستان های استان به گلستان سفر کرده است.

گلستان نیازمند توجهات بیشتر وزارت بهداشت است

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .