عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار در گلستان اعلام شد

با حضور استاندار گلستان در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران ؛

برنامه متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار در گلستان اعلام شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برنامه متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار در گلستان اعلام شد

استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری تجمعات، امسال برنامه متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار در استان با شرکت بخشی از خبرنگاران به صورت حضوری و بخشی به صورت غیرحضوری و با ارتباط ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان و به نقل از خبرگزاری ایسنا دکتر هادی حق‌شناس عصر امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد در بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: برنامه گرامیداشت روز خبرنگار امسال در استان گلستان، بعدازظهر یکشنبه ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد. امسال با توجه شیوع کرونا قطعاً نمی‌توان همانند سال‌های گذشته مراسم این روز را برگزار کرد، به همین منظور برنامه به شکل دیگری و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در مراسم امسال با توجه به محدودیت فضا و حفظ فاصله اجتماعی، حدود ۶۰ نفر از خبرنگاران در سالن جلسات استانداری گلستان حضور می‌یابند و علاوه بر این، خبرنگاران تخصصی در هر حوزه در دستگاه اجرایی مربوطه حاضر و به‌صورت ویدئوکنفرانسی در جلسه شرکت می‌کنند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این خبرنگاران با حضور در ۱۳ دستگاه اجرایی به‌صورت ویدئوکنفرانسی در مراسم شرکت خواهند کرد و موضوعات و مسائل خود را مطرح می‌کنند.
دکتر حق‌شناس تصریح کرد: با این کار ضمن اینکه همه خبرنگاران در مراسم حاضر هستند، تمرکز جمعیتی نخواهیم داشت.

برنامه متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار در گلستان اعلام شد

 

برنامه متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار در گلستان اعلام شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .