عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار گلستان از رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های محرم امسال


تقدیر استاندار گلستان از رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های محرم امسال

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تقدیر استاندار گلستان از رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های محرم امسال

استاندار گلستان در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه سلام و یاران با وفای ایشان , محرم سالجاری را نمادی شعورِ پرشور مردم, مداحان, خطیبان و علما, بانیان و دست اندرکاران برپای مجالس عزاداری دانست و از همراهی مومنانه آنان در راستای ممانعت از شیوع ویروس کرونا قدردانی و سپاسگزاری کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس که امروز ۹ شهریور مصادف با عاشورای حسینی صادر شد به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله 

محرم موسم شگفت انگیزی است که عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و تمامی آزادگان جهان عزادار فرهنگی تاثیرگذار از اقدامی بزرگ می شوند.

هر ساله مردم تلاش می کنند با برگزاری محافل و مجالس عزاداری ارادت خود را حضرت امام حسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان بروز دهند و بیرق حسینی را برافراشته نگاه دارند.

بی تردید شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی, روابط,مراسمات و آیین های مردمی داشته است و تا به امروز مردم ایران اسلامی همراهی ارزشمندی را در عید نوروز, ماه مبارک رمضان, اعیاد سعید قربان و غدیر خم انجام داده اند که در کاهش شیوع این ویروس موثر بوده است.
 
اینک در هنگامه محرم و عزای حسینی مردم شریف استان گلستان همراه با مردم جای جای ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری  اجتماعی و تمامی مواردی که مورد تاکید ستاد ملی کرونا بود , توانستند مدلی ارزشمند از شعورِ پر شور دینی و عاشورایی را بیافرینند.

همراهی همگانی در مسیر رعایت پروتکل های بهداشتی موجب کنترل بیش از پیش شیوع ویروس کرونا گردیده و امید است در ادامه شاهد خروج استان از وضعیت هشدار و حرکت به سمت وضعیت سفید باشیم.

اینجانب از تمامی مردم عزادار, مداحان, خطبا, علما, بانیان مجالس و محافل عزاداری , خیرین, هیات های مذهبی, سازمان تبلیغات اسلامی, دستگاه های نظامی و انتظامی, دستگاه های حمایتی و امدادی که با رعایت نظم, توجه به دستور العمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کردند و در راستای کاهش بار فعالیت کادر درمانی همکاری لازم را داشتند, کمال قدردانی و سپاسگزاری را دارم و بر این باورم که اجر این همراهی مومنانه در پیشگاه خداوند منان محفوظ خواهد ماند و در سایه همدلی همگانی سایه شوم این ویروس منحوس از سر جامعه بشری, ایران اسلامی و استان گلستان مرتفع خواهد شد.

هادی حق شناس 
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .