عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد

استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد:

شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد

 استاندار گلستان با تقدیر از هیئت‌های مذهبی در برگزاری عزاداری های محرم اعلام کرد: گزارش‌های دانشگاه‌علوم‌پزشکی بیانگر آن است که شیوع بیماری کرونا در استان گلستان روند نزولی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق‌شناس، امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر سه شهر کردکوی، بندرگز و رامیان در وضعیت قرمز، شهرهای مراوه تپه و گمیشان در وضعیت سفید و مابقی در وضعیت زرد هستند و سه شهر در آستانه سفید شدن قرار دارند و این نشان می‌دهد که پروتکل‌ها به خوبی رعایت شده و با ادامه همین روند با سرعت بیشتری به سمت سفید شدن کل استان پیش خواهیم رفت.
استاندار گلستان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه خاطرنشان کرد: در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، ممنوعیت ها همچنان وجود خواهد داشت اما در مابقی شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان فعالیت ها از قبیل برپایی نمایشگاه ها و غیره وجود دارد.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس از شنبه پانزدهم شهریورماه تصریح کرد: در بازگشایی مدارس، منطقه زرد و قرمز و سفید نداریم بلکه در همه مناطق، مدارس دایر می باشد و در مدارسی که جمعیت هر کلاس بیشتر از ۳۰ نفر است به صورت زوج و فرد برگزار خواهد شد.
دکتر حق شناس تاکید کرد: بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی، مخصوصا ضد عفونی روزانه مدارس، استفاده دانش آموزان از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی خواهد بود و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، زمانبندی کلاس ها ۳۵ دقیقه است.
استاندار گلستان همچنین بر استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی در ضدعفونی مدارس و برقراری نظم و جلوگیری از تجمع در مدارس تاکید کرد.
وی از مدیران حاضر در جلسه خواست تا تهیه ماسک برای یک مدرسه را به عهده گرفته و به دانش آموزان اهدا کنند.
همچنین تهیه ماسک برای دانش آموزان کم بضاعت یا مدارسی که در مناطق کمتر برخوردار قرار دارند مورد تاکید قرار گرفت.
در این جلسه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی از برگزاری مراسم عزاداری محرم توسط هیئت ها و دانشگاه‌علوم‌پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت بیماران بستری در استان و شیوع بیماری کرونا ارائه کرد. همچنین مدیرکل آموزش و پرورش تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس را تشریح کرد.
 فرمانداران استان نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند.

شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد

 

شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد

 

شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد

 

شیوع کرونا در استان روند نزولی دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 425
  • کد خبر : 76074