عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشيم

استاندار گلستان در گفتگوی خبری سیمای مرکز استان؛

امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشيم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشيم

استاندار گلستان اظهار کرد: از مردم شريف استان به جهت مشاركت ٥٧ درصدي در ٢ اسفندماه سال گذشته تشكر مي كنم و امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشيم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه ۱۹ شهریور در برنامه  گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان ضمن تشكر از صدا و سيما و رسانه های خبری در عرصه انتخابات تصریح کرد: همه فرآيندهاي انتخاباتي آماده و فراهم است و با توجه به بازدید امروز از حوزه انتخابيه كردكوي به عنوان مركز حوزه انتخابيه آمادگی کامل عوامل مشهود بود.
وی افزود: در اين دوره در هر شعب يك كارشناس بهداشت مستقر و نظارت بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي را انجام مي دهد.
استاندار گلستان گفت: ٢٤٤ شعبه اخذ راي مهيا و ماسك و مواد ضدعفوني هم در شعب فراهم شده است و از مردم عزيز تقاضا داریم پروتكل هاي بهداشتي را رعایت کنند.
دکتر حق شناس ضمن تشکر از هيات هاي اجرايي، نظارت و بازرسي ادامه داد: در دوره قبل ٦٨ درصد در حوزه غرب استان مشاركت داشتيم  و در حال حاضر ١٩٨ هزار نفر واحد شرايط راي دادن هستند.
وی با اشاره به زمان انتخابات در روز جمعت گفت: احتمالا مهلت انتخابات در ساعت ١٨ تمام و زمان اخذ راي تمديد نخواهد شد و از مردم مي خواهم در اول وقت پاي صندوق هاي اخذ راي حاضر شوند.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرايي غربالگري شده اند و اطمينان خاطر وجود دارد كه آلوده نيستند.
دکتر حق شناس یادآور شد: هر دو كانديدا دعوت شده اند و متعهد به رعايت موارد تذكر داده شده هستند و همچنین برنده انتخابات حق راه اندازي كارناوال شادي ندارد و اگر چنين اتفاقي بيوفتد حتما اين موارد گزارش و در تاييد و يا رد صحت انتخابات موثر هست.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر روزانه كمتر از ٤٥ بستري داشته باشيم زرد و اگر بيشتر ٤٥ بستري داشته باشيم قرمز مي شويم.
دکتر حق شناس بیان کرد: با بازشدن مدارس و دانشگاه كمي نگراني ها افزايش يافته كه بايد مردم با جديت پروتكل هاي بهداشتي را رعايت نمايند.
وی ادامه داد: در تبليغات انتخابات بعضي از هواداران كانديدا پروتكل ها را رعايت نكردند كه باعث ايجاد نگراني شده است.
دکتر حق شناس تصریح کرد: در هر صندوق متوسط ١٠ نفر فعاليت مي كنند كه در مجموعه بيش از ٣ هزار نفر در فرايند برگزاري انتخابات مشاركت دارند.
وی گفت: سهم نمايندگان مجلس در توسعه بسيار زیاد است و از مجمع نمايندگان استان به جهت همفكري و تعامل در راستاي پيشبرد اهداف و پروژه هاي توسعه اي استان تشكر و قدرداني مي كنم.
استاندار گلستان با اشاره به زلزله رامیان اظهار کرد: از مسىولين شهرستان راميان به جهت اينكه یک ساعت بعد از وقوع زلزله در منطقه و امورات را پيگيري كردند تشكر ميكنم. براي اولين بار در استان در كمتر از ٤٨ ساعت كلنگ اخداث منازل آسيب ديده به زمين زده شد و اميدواريم تا رسيدن فصل زمستان بتوانيم اين منازل را تحويل دهيم
لازم به ذکر است مردم حوزه انتخابیه غرب استان شامل شهرستان های کردکوی, بندرگز, بندرترکمن و گمیشان جمعه ۲۱ شهریور برای انتخاب هفتمین نماینده مجلس استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پای صندوق های رای خواهند رفت.

 امیدواریم شاهد تکرار مشارکت مناسب مردم در مرحله دوم انتخابات باشيم

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .