عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان قریب به ۱۰۰ هزار تن در سال جاری صادرات داشته است

استاندار گلستان در پنجمین جلسه توسعه صادرات استان؛

گلستان قریب به ۱۰۰ هزار تن در سال جاری صادرات داشته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گلستان قریب به ۱۰۰ هزار تن در سال جاری صادرات داشته است

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات صادراتی در شرایط شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه اظهار کرد: بازرگان و تجار گلستانی در طول ۵ ماه گذشته قریب به ۱۰۰ هزار تن صادرات را با ارزش ۴۴ میلیون دلار داشته اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس در استاندار گلستان عصر امروز یکشنبه ۳۰ شهریور در پنجمین جلسه توسعه صادرات استان تصریح کرد: اگرچه صادرات استان به لحاظ وزنی و ارزی کاهش داشته اما این در حالی است که مرزها از ابتدای تیرماه گشوده شده است.
وی افزود : در حال حاضر نیز هنوز امکان تردد کامیون از طریق مرز وجود ندارد که امیدواریم در صورت کاهش روند شیوع کرونا میزان صادرات افززایش یابد.
استاندار گلستان یادآور شد: در ۵ ماه نخست سال جاری گلستان ۳ هزار ۴۹۰ تن واردات به ارزش ۸ میلیون و ۲۶۸ هزار دلار داشته که البته روند کاهشی در واردات نیز نسبت به مشابه سال قبل مشهود است.
دکتر حق شناس گفت: به صادر کنندگان واجد شرایط تسهیلات ارزی و ریالی اعطا خواهد شد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه صادرات محصولات گلستان باشیم.
وی ادامه داد : گلستان ظرفیت های بالای جهت صادرات محصولات تولیدی دارد که باید با فراوری محصولات کشاورزی و افزایش ارزش افزوده زمینه صادرات آن را فراهم آوریم.

گلستان قریب به ۱۰۰ هزار تن در سال جاری صادرات داشته است

 

گلستان قریب به ۱۰۰ هزار تن در سال جاری صادرات داشته است

 


 

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .