عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش ما بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است

استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ؛

تلاش ما بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تلاش ما بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی موجود در استان اظهار کرد: تلاش ما با همراهی تمام دستگاه های اجرایی مرتبط بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز چهارشنبه 7 آبان در سیصد و شصت و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: گلستان حائز رتبه دوم در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در بین استان های کشور شده است اما با توجه به سال رونق تولید نیاز است تعامل بانک ها با واحدهای تولیدی افزایش یابد.

وی افزود: تلاش دستگاه های اجرایی باید رفع مشکلات تولید کنندگان باشد و از کسانی که در شرایط خاص اقتصادی فعلی در راستای توسعه اقتصادی استان پیشقدم شده اند به معنای واقعی حمایت کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: گلستان استانی با ظرفیت ها و قابلیت های منحصر به فرد است و خوشبخانه علی رغم تحریم های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا تعامل صورت گرفته در استان موجب شده ، فعالیت واحدهای تولیدی ادامه داشته باشد.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این کارگروه گفت : از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده  که استان در جایگاه دوم کشور قرار دارد .

حسین طلوعیان یادآور شد:  از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۲۴۱ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۱۹۱۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

وی گفت : از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تعداد ۸۴ واحد‌ تولیدی استان ۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه دوم کشور را در اختیار دارد .

گفتنی است در این جلسه با حضور استاندار گلستان مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اخذ شد.


تلاش ما بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است

 

تلاش ما بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است

 

تلاش ما بهبود زمینه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .