عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای پروژه بندر خواجه نفس شتاب بیشتری می گیرد

استاندار گلستان:

اجرای پروژه بندر خواجه نفس شتاب بیشتری می گیرد

اجرای پروژه بندر خواجه نفس شتاب بیشتری می گیرد

 دکتر صادقلو بنا به دعوت شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، روز دوشنبه ضمن حضور در جلسه ای پیرامون آخرین وضعیت اجرایی پروژه بندر خواجه نفس، با مسئولین این پروژه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این جلسه که آقایان خاموشی، دکتر صمیمی و خسروجردی از مسئولین شرکت سرمایه گذاری ایرانیان و مجری پروژه بندر خواجه نفس حضور داشتند، طرفین به تبادل نظر پیرامون آخرین وضعیت اجرایی و مشکلات موجود پرداخته و راه کارهایی را برای تسریع در اجرای کامل پروژه اتخاذ نمودند.

دکتر صادقلو ضمن برشمردن تلاشهای صورت گرفته در راستای ادبیات دولت تدبیر و امید در استان، به تشریح اهمیت توسعه استان و ایجاد اشتغال در آن پرداخت و بر همدلی و هم زبانی کلیه مسئولین استانی در این هدف مقدس تأکید کرد.

در ادامه آقای خاموشی با اشاره به اتخاذ برخی سیاست ها در راستای تقویت شرکت مجری و مسئول در این پروژه اظهار امیدواری کرد: مسئولین استان در ایجاد تسهیلات لازم کمک و همکاریهای لازم را داشته باشند.

مسئولین شرکت سرمایه گذاری ایرانیان ضمن تأکید بر اهمیت نقش بندر خواجه نفس در تحول و توسعه استان به ویژه منطقه آزاد تجاری و اقتصادی اینچه برون، از اهتمام و جدیت معاونت برنامه ریزی استانداری در حمایت از این پروژه تشکر و قدردانی کردند.

در خاتمه طرفین بر تنظیم جدول زمانی مشخص و تفکیک نمودن مسئولیت طرفین در حمایت و اجرای پروژه تأکید و برخی از مشکلات و راه های برطرف نمودن آنها را احصاء کردند.

لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری ایرانیان دارای تجربه سرمایه گذاری موفق و اجرای پروژه های بزرگ در استانهای مختلف و در حوزه های متنوع مانند ساخت نیروگاه، پتروشیمی، فرآوری محصولات نفتی و ... می باشد و در حال حاضر، دو پروژ بندر خواجه نفس و هتل پارتیا را در استان گلستان در دست اقدام دارد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1620
  • کد خبر : 7836