عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر


دیدار استاندار گلستان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر

دیدار استاندار گلستان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر

 استاندار گلستان در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در تهران به تبیین زمینه های حضور این شرکت در طرح های صنعتی و اقتصادی استان پرداخت.

دکتر صادقلو با تشریح زمینه های تحول و توسعه در استان در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان به برخی زمینه های سرمایه گذاری در صنعت برق، سدسازی، پتروشیمی و معادن اشاره کرد.

استاندار گلستان همچنین تکمیل بیمارستانهای نیمه تمام در راستای توریسم درمانی و هتل سازی و صنعت گردشگری را از دیگر زمینه های سرمایه گذاری در استان بیان کرد.

وی با اشاره به برخی توافقات با کشور قزاقستان در زمینه تبادلات تجاری و اهمیت صنعت ریل در انتقال کالا و زمینه های همکاری مشترک با قزاقها که در توافقات دو کشور نیز تأکید شده است، از شرکت سرمایه گذاری غدیر برای حضور در طرح ها و پروژه های استان دعوت نمود.

در ادامه سلیمانی امیری با اشاره به تعلق بیش از 80 درصد سهام این شرکت به صندوقهای بازنشستگی در کشور به تشریح زمینه های فعالیت و سرمایه گذاری خود در بخشهای نفت و گاز و پتروشیمی، معادن فلزی، حمل و نقل ریلی و دریایی، ساخت نیروگاه، آب شیرین کن، ict ، پروژه های بزرگ مسکونی و اداری پرداخت.

وی همچنین با برشمرد اهمیت تبادلات با کشورهای آسیای میانه به ویژه قزاقستان و تمایل قزاقها به حضور بیشتر در ایران از طریق استان گلستان، به تمایل هندی ها برای ایجاد تسهیلاتی برای دسترسی ریلی به خطوط راه آهن قزاقها از مسیرهای نزدیکتر اشاره نمود .

در جمع بندی مقرر گردید شرکت سرمایه گذاری غدیر بررسی های اولیه را انجام داده و برای جلسات آتی نیز اعلام آمادگی نمود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1761
  • کد خبر : 7838