عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسریع در ساخت ابنیه رادار هواشناسی گلستان به مدیریت بحران ها کمک می کند

استاندار گلستان در دیدار با رئیس پژوهشگاه هواشناسی کشور؛

تسریع در ساخت ابنیه رادار هواشناسی گلستان به مدیریت بحران ها کمک می کند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

تسریع در ساخت ابنیه رادار هواشناسی گلستان به مدیریت بحران ها کمک می کند

استاندار گلستان در دیدار با رئیس پژوهشگاه هواشناسی علوم جو کشور اظهار کرد: با توجه به خرید سامانه هواشناسی با اعتبار 20 میلیارد تومان ، تسریع در ساخت ابنیه رادار هواشناسی گلستان به مدیریت بحران ها کمک می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز یکشنبه 30 آذر دردیدار با دکتر مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور تصریح کرد: جانمایی مناسب جهت نصب رادار هواشناسی در شهرستان گنبد کاووس انجام شده و نیاز است هرچه سریعتر عملیاتی اجرایی ساخت ابنیه و احداث برج نیز صورت گیرد.

وی افزود: گلستان استانی با اقلیم های مختلف آب و هوایی است و تقویت امکانات هواشناسی می تواند یاری بخش استان در مواقع حساس و بحرانی باشد.

استاندار گلستان یادآور شد: سامانه هواشناسی با اعتبار 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی خریداری شده و به گلستان اختصاص یافته و امیدوارم با همراهی سازمان هواشناسی شاهد تسریع در ساخت ابنیه، احداث برج و نصب رادار و راندازی این سامانه در استان باشیم.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: گلستان در ادوار مختلف و خصوصاً طی دو سال گذشته با بحران های مختلفی نظیر باران های سیل آسا، سیل، رانش زمین و آتش سوزی مواجه بوده است که ارتقا امکانات هواشناسی می تواند از میزان خسارات احتمالی به خانه ها، ابنیه راه ها و محیط زیست بکاهد.

همچنین در این دیدار دکتر مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نیز از تلاش های صورت گرفته در استان گلستان تقدیر کرد و گفت: پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور آمادگی هر گونه همراهی با استان گلستان را دارد و ارتقا امکانات در استان ها از برنامه های اساسی در سازمان هواشناسی است.

تسریع در ساخت ابنیه رادار هواشناسی گلستان به مدیریت بحران ها کمک می کند

 

تسریع در ساخت ابنیه رادار هواشناسی گلستان به مدیریت بحران ها کمک می کند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .