عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایرنا انعکاس دهنده درست اخبار دولت و بی حاشیه بوده است

استاندار گلستان در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا در استان؛

ایرنا انعکاس دهنده درست اخبار دولت و بی حاشیه بوده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ایرنا انعکاس دهنده درست اخبار دولت و بی حاشیه بوده است

 

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی شفاف از اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: ایرنا در کنار بسیاری از رسانه های حمایت کننده انعکاس دهنده درست اخبار دولت بوده اند و طی سال های گذشته با کمترین حاشیه همراه بوده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز پنجشنبه ۹ بهمن در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان ضمن خداقوت به خبرنگاران فعال در این رسانه تصریح کرد:ایرنا را جزئی از دولت می دانیم و معتقدم ایرنا در انعکاس دستاوردهای دولت اقدامات موثری را انجام داده است.

وی افزود: گاهی به دلیل تکثر جریاناتی صدای اقدامات و دستاوردهای دولت کمتر شنیده می شود.

استاندار گلستان گفت: در شرایطی که دولت ۵ سال از ۸ سال گذشته را در تحریم های ظالمانه گذرانده و علی رغم اینکه از ابتدای انقلاب تا سال ۹۲ حتی یک هکتار زهکشی در استان صورت نگرفته بود طی ۷ سال گذشته ۷۸ هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده , ۳۴ هزار هکتار در دست اقدام است و رییس جمهوری با اجرای ۵۰ هزار هکتار دیگر نیز موافقت کرد.

دکتر حق شناس به دیگر دستاوردهای دولت در استان اشاره کرد و یادآور شد:از سال ۷۲ تا ابتدای دولت تدبیر و امید ۳۱۳ هزار هکتار طرح آبخیزداری در  استان اجرا شد و طی ۷ سال گذشته بیش از ۳۳۵ هزار هکتار و البته در نیمی از ۷۰۰ هزار هکتار باقیمانده نیز پیمانکار فعال است و حداقل فایده آبخیز داری تثبیت خاک و ممانعت از خسارات سیلاب است.

وی خاطر نشان کرد: سد نرماب که معادل ۳ سد بزرگ استان است در بهار ۱۴۰۰ به بهره بداری می رسد و اینها در تنگاهای شدید اقتصادی دولت رقم خورده است.

لازم به ذکر است در این بازدید خبرنگاران خبرگزاری ایرنا سوالات خود را از استاندار گلستان پرسیدند و پاسخ های خود را دریافت کردند.

ایرنا انعکاس دهنده درست اخبار دولت و بی حاشیه بوده است

 

ایرنا انعکاس دهنده درست اخبار دولت و بی حاشیه بوده است

 

ایرنا انعکاس دهنده درست اخبار دولت و بی حاشیه بوده است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .