عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورود خوردو با پلاک غیربومی به استان ممنوع است/نگران پیک چهارم کرونا هستیم

استاندار گلستان در ستاد استانی کرونا:

ورود خوردو با پلاک غیربومی به استان ممنوع است/نگران پیک چهارم کرونا هستیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ورود خوردو با پلاک غیربومی به استان ممنوع است/نگران پیک چهارم کرونا هستیم

استاندار گلستان با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص منع تردد به استان های شمالی، گفت: خودروهای ورودی با پلاک غیر بومی به گلستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس، بعدازظهر امروز، شنبه ۱۸ بهمن در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بار بستری بیماران کرونایی و همچنین میزان جانباختگان کرونایی در استان گلستان در یک ثبات قرار دارد.
وی ادامه داد: در هفته گذشته میزان بار بستری بیماران با علائم کرونایی به حداقل ممکن رسید و نگرانی جدید ما برای پیک چهارم کرونا است.
دکتر حق شناس افزود: در حال حاضر دو شهر بندرگز و کردکوی در وضعیت نارنجی و پنج شهر در وضعیت آبی و هفت شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در بیشتر استان های کشور پیک چهارم کرونا آغاز شده است و در انتهای پیک سوم کرونا در استان گلستان به سر می بریم.
وی به رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده هوای استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد احتمال افزایش سرماخوردگی وجود دارد و این مهم باعث افزایش مراجعات بیماران به مراکز درمانی و گسترش ویروس کرونا می شود.
دکتر حق شناس یادآور شد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ورود خودروهای غیربومی به استان های شمالی جلوگیری می شود و ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است.
وی با بیان اینکه برای این خودروها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین محدودیت تردد در ساعت ۲۲ تا چهار صبح در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد همچنان ادامه دارد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: پلاک های غیربومی ساکن در استان، جهت تردد بین شهری ممنوعیت ندارند.

ورود خوردو با پلاک غیربومی به استان ممنوع است/نگران پیک چهارم کرونا هستیم

 

ورود خوردو با پلاک غیربومی به استان ممنوع است/نگران پیک چهارم کرونا هستیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 383
  • کد خبر : 80636