عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بنیاد برکت در استان گلستان سه مرکز بهداشت می‌سازد


بنیاد برکت در استان گلستان سه مرکز بهداشت می‌سازد

 بنیاد برکت سه مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در مناطق کمتر توسعه یافته استان گلستان برای خدمات رسانی به محرومان این مناطق می‌سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان به نقل از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، این بنیاد برای ساخت این مراکز 15 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

قرارداد ساخت این سه مرکز میان بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان منعقد شده و پیش بینی شده است این مراکز بهمن امسال به بهره برداری برسد.

 روستاهای کمتر توسعه یافته قولاق کسن مراوه تپه، اگری بغاز گنبد کاووس و انقلاب آق قلا، محل تاسیس این مراکز خواهد بود.

 در خاتمه ساخت این سه مرکز بهداشت، تمامی تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تامین خواهد شد.

با ساخت این مراکز بهداشت و درمان، مشکل مردم برای انتقال بیمارانشان به شهرهای بزرگ استان مرتفع می‌شود. بنیاد برکت پیش از این 26 مرکز و خانه بهداشت در مناطق محروم تاسیس کرده بود.

بنیاد برکت برای اجرای طرح‌های زیربنایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور 27 هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.

 این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده و در سال 86 به منظور توانمندسازی اقتصادی و مشارکت با کارآفرینان برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و تقویت تولید با اتکاء به منابع و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مناطق کمتر توسعه یافته کشور و تقویت زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی و زیربنایی در مناطق مذکور تأسیس شده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .