عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش آنژیوگرافی بیمارستان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار گلستان؛

بخش آنژیوگرافی بیمارستان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید

بخش آنژیوگرافی بیمارستان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید

بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس پس از ۱۵ سال با تلاش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمک نیکوکاران این شهرستان عصر امروز یکشنبه به بهره‌برداری رسید.
در مراسم افتتاح این بخش درمانی و نیز بهره‌برداری از برخی تجیهزات بیمارستانی در گنبدکاووس، استاندار گلستان گفت: تجهیزات، پرسنل، ساختمان و پزشکان بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با صرف اعتبار افزون بر ۴۷۰ میلیارد ریال به طور کامل فراهم شده است.
هادی حق شناس افزود: بخش جراحی قلب بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس نیز به زودی و با رفع برخی اشکالات جزیی راه اندازی می‌شود تا بیماران شرق گلستان مجبور نباشند برای درمان به مرکز یا غرب استان مراجعه کنند.
وی از کمک نیکوکاران گنبدکاووس و رقابت آنها برای تکمیل فضای این مرکز درمانی و خرید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی قدردانی کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این مراسم گفت که با جذب اعتبارات و کمک نیکوکاران بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس که از نیازهای ضروری مردم این شهرستان و اهالی شرق گلستان بود، راه‌اندازی شد.
عبدالرضا فاضل اظهار داشت: راه‌اندازی بخش آنژیو پلاستی (جراحی قلب) این بیمارستان به زمان بیشتر برای رفع برخی اشکالات و نیازها از جمله تکمیل بخش سی سی یو و افزایش شمار تخت‌های آن نیاز دارد.
عبدالرضا فاضل افزود: برای رفع این اشکالات، محمد شهرکی نیکوکار گنبدی قول تکمیل ساختمان نیمه‌کاره بخش سی سی یو و خرید و تجهیز ۲۰ تخت این بخش را داده که قرار است تا سه ماه آینده با هزینه تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال ااین مشکلات برطرف شود.
همچنین محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در این مراسم قول داد که حداکثر تا سه ماه آینده ساختمان نیمه کاره بخش سی سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) را تکمیل کرده و  ۲۰ تخت بیمارستانی برای این بخش تهیه کند.
وی با گلایه از عدم انجام تعهدات دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای تکمیل ساختمان غربالگری سرطان که توسط او با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع ساخته شد، افزود: برای رفع مشکل بیماران و کاستن از رنج و درد آنها اقدام به تکمیل باقی مانده این ساختمان خواهم کرد.
شهرکی همچنین برای تکمیل ساختمان نیمه تمام غربالگری سرطان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس اعلام آمادگی کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 364
  • کد خبر : 80713