عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موضوع فرهنگ اساس توسعه است/ فیلم های فجر در شهرستان های گلستان اکران شود

استاندار گلستان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر:

موضوع فرهنگ اساس توسعه است/ فیلم های فجر در شهرستان های گلستان اکران شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

موضوع فرهنگ اساس توسعه است/ فیلم های فجر در شهرستان های گلستان اکران شود

استاندار گلستان، موضوع فرهنگ را اساس توسعه دانست و گفت: این یک شعار نیست و تمدن ما با حافظ، سعدی و فردوسی گره خورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس، شامگاه سه شنبه ۲۱ بهمن، در حاشیه اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما عصر جدید گرگان اظهار کرد: در اقصی نقاط کشور انسان های فرهیخته ای هستند که تمایل دارند جشنواره فیلم فجر را به تماشا بنشینند لذا شرایطی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیشیده شده که طرفداران فیلم و هنر سینما بتوانند در استان ها نیز این فیلم ها را تماشا کنند.
استاندار گلستان بابیان اینکه  16 فیلم در مرکز استان گلستان از جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است، ادامه داد: افراد علاقمند به جشنواره فیلم فجر تحت هر شرایطی در این جشنواره حضور پیدا می کردند اما این اقدام شرایط را برای علاقمندان فیلم  تسهیل کرده است و امیدواریم شرایطی اندیشیده شود که علاوه بر مراکز استان، در دیگر شهرستان های استان نیز زمینه اکران این فیلم ها فراهم شود.
وی بابیان اینکه در شهرستان گرگان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، متذکر شد: وقتی زندگی صنعتی می شود، اوقات فراغت نیز افزایش پیدا می کند و باید دستگاه های فرهنگی برای تامین اوقات فراغت به خصوص جوانان برنامه ریزی کنند.
دکتر حق شناس خاطرنشان کرد: هر چقدر برگزاری این جشنواره ها افزایش پیدا کند، اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان ما فراهم تر می شود.
وی متذکر شد: برحسب علاقه باید برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم و قطعا اگر ما با تولیدات فاخر هنری و سینمایی اوقات فراغت فرزندان خود را پر نکنیم، رسانه های غربی برای فرزندان ما برنامه ریزی می کنیم.
استاندار گلستان به بازسازی سینما عصر جدید گرگان اشاره کرد و گفت: در بازسازی سینما عصر جدید، معماری خوبی اتفاق افتاده است.

موضوع فرهنگ اساس توسعه است/ فیلم های فجر در شهرستان های گلستان اکران شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 441
  • کد خبر : 80811