عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات فدراسیون های ورزشی باید اصلاح شود

وزیر ورزش و جوانان در نشست با اعضای مجمع جوانان استان گلستان:

اعتبارات فدراسیون های ورزشی باید اصلاح شود

اعتبارات فدراسیون های ورزشی باید اصلاح شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵۰ فدراسیون ورزشی تنها ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارند، گفت: اعتبارات فدراسیون های ورزشی رقم ناچیزی است که باید اصلاح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر مسعود سلطانی فر، ظهر امروز امروز جمعه 24 بهمن در نشست صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان ن اظهار کرد: مردم سالاری در کشور ما عمر چهل و دو ساله دارد و نهادینه شدن دموکراسی در کشور ما بسیار کوتاه تر از دیگر کشورها ارزیابی می شود.
وی ادامه داد: در تشکل های مردم نهاد مدیران در سطح عالی تربیت می شوند و جوانانی که عشق به میهن و مملکت خود دارند در این تشکل های مردم نهاد فعالیت دارند.
سلطانی فر بابیان اینکه کارنامه بسیار خوبی را تشکل های مردم نهاد شاهد هستیم، متذکر شد: در سال 92 نزدیک به 80 تشکل مردم نهاد زیرمجموعه ورزش و جوانان فعالیت داشت که این تعداد به سه هزار و 200 تشکل رسیده است.
وی یادآور شد: در کنار رشد کمی به رشد کیفی تشکل های مردم نهاد نیز توجه شده است، تشکل های مردم نهاد پلی بین مردم و حاکمیت به شمار می روند و ایده ها، پیشنهادات و انتقادات را به گوش مسئولان می رسانند.
وزیر ورزش و جوانان به پیگیری مطالبات تشکل های مردمی و هیئت های ورزشی استان گلستان اشاره کرد و گفت: صنایع و فعالان اقتصادی علاوه بر فعالیت های تجاری باید نقش خود را در حوزه اجتماعی و حمایت از تشکل های مردمی و هیئت های ورزشی ایفاء کنند.
سلطانی فر با بیان اینکه براساس قانون نمی توانیم به صورت مستقیم به هیچ تیم ورزشی کمک کنیم، ابراز داشت: ۵۰ فدراسیون ورزشی در کشور ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارند که به طور میانگین سه میلیارد تومان اعتبار هر فدراسیون ورزشی ما در اختیار دارند.
وی یادآور شد: اعتبارات فدراسیون های ورزشی رقم ناچیزی است که باید اصلاح شود.
وزیر ورزش و جوانان به پیگیری مطالبات تشکل های مردمی و موضوعات سوارکاری، سالن ۶ هزار نفری گرگان، اجرای ساختمان ورزش و جوانان در این جلسه تاکید کرد.

اعتبارات فدراسیون های ورزشی باید اصلاح شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 323
  • کد خبر : 80852