عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان با وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد


استاندار گلستان با وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استاندار گلستان با وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد

دکتر حق شناس استاندار گلستان با مهندس زنگنه وزیر نفت با همراهی مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا دیدار و پیرامون مسایل استان در حوزه نفت و گاز گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان در این دیدار که امروز دوشنبه ۲۷ بهمن انجام شد مقرر شد انشعابی از خط انتقال فراوده های نفتی شاهرود به گنبدکاووس و گرگان به نیروگاه برق علی آباد کتول اختصاص یابد.

همچنین مقرر شد مخزنی بزرگ گاز جهت ذخیره سازی در اطراف  شهرستان گنبدکاووس ایجاد شود و در عین حال تانک سوخت برای فرودگاه کلاله توسط وزارت نفت علی رغم اینکه این موضوع از وظایف سازمان هواپیمایی است, تهیع شود.

لازم به ذکر است در این دیدار مقرر شد جایگاه مخازن سوخت در گرگان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ارتقا یابد.

استاندار گلستان گفت : با توجه به رفع مشکلات فی مابین سهامداران پتروشیمی و حضور سرمایه گذار جدید در این پروژه, وزیر نفت جهت تهیه خوراک این مجتمع متعهد شد.

دکتر حق شناس در این دیدار با توجه به مشکلات تجاری بین المللی استاندار گلستان خواهان تسریع در رفع مشکلات گازی فی مابین جمهوری اسلامی و ترکمنستان شد.

استاندار گلستان خواهان تسریع در انتقال دکل های حفاری از جنوب کشور به گمیشان جهت حفاری های گازی در این منطقه شد چراکه احتمال وجود گاز در این منطقه وجود دارد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .