عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکنولوژی و آموزش در کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف انرژی و زمان تاثیر بسزایی دارد

استاندار گلستان در برنامه زنده تلویزیونی شب های هیرکان ؛

تکنولوژی و آموزش در کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف انرژی و زمان تاثیر بسزایی دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

تکنولوژی و آموزش در کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف انرژی و زمان تاثیر بسزایی دارد

استاندار گلستان با بیان اینکه خانواده به عنوان کوچک ترین بنگاه اقتصادی مورد توجه قرار می گیرد اظهار کرد: تکنولوژی و آموزش در کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف انرژی و زمان تاثیر بسزایی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس شنبه شب ۲ اسفند در برنامه زنده تلویزیونی شب های هیرکان با موضوع نقش آموزش در ایجاد و رشد اقتصادی خانواده ها تصریح کرد: امروز آموزش نقش حیاتی در تولید دارد و حذف آن قطعاً هزینه تولید کالا و خدمات را افزایش خواهد داد و از بهره وری می کاهد.
وی افزود: شرط کاهش هزینه تولید افزایش آموزش است و افزایش آموزش ارتقاء مهارت ها را به دنبال دارد.
استاندار گلستان گفت: انباشت آموزش ها و مهارت ها در افزایش تولید و بهره وری بسیار تاثیرگذار است و به دنبال آن کاهش قیمت ها و افزایش سطح رفاه به وجود می آید.
دکتر حق شناس ادامه داد: هر استانی از مزیت‌های نسبی برخوردار است و گردشگری, کشاورزی و خدمات مزیت های نسبی گلستان به شمار می‌روند.
وی گفت: بوم گردی ها یکی از ظرفیت‌های گردشگری است که برای مثال در پیش از شیوع کرونا در یک بوم گردی سه هزار نفر شب در طول یک سال در آن اقامت کردند.
استاندار گلستان تاکید کرد: ظرفیت های گردشگری گلستان منحصر به فرد است و این جذابیت ها زمینه حضور گردشگران را فراهم می آورد.
دکتر حق شناس یادآور شد: توسعه کشت گلخانه‌ای با توجه به وجود هزار روستا در گلستان یکی از ظرفیت هایی است که می تواند بهره وری تولید را در خانواده های روستایی افزایش دهد و زمینه اشتغال را فراهم آورد.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید راهکارهای لازم را جهت بالفعل کردن ظرفیت‌های استان ارائه دهند.
استاندار گلستان اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های منحصر به فرد گلستان وجود بیش از ۲۰ درصد از جنگل‌های هیرکانی در این استان است که می‌تواند موجب جذب گردشگران شود.
دکتر حق شناس ادامه داد: متاسفانه محصولات گلستان به قیمت واقعی فروخته نمی شود به همین دلیل ارزش افزوده آن به استان بر نمی‌گردد.

تکنولوژی و آموزش در کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف انرژی و زمان تاثیر بسزایی دارد

 

تکنولوژی و آموزش در کاهش هزینه ها و کاهش اتلاف انرژی و زمان تاثیر بسزایی دارد


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .